21 November 2013

perfect oktober

haha.. lambat..
november pn nk abes dh.. =p so oktober.. best tahun nie sbb of sheila on 7 and ofcosss Mew and EITS dtg hujung bulan lepas..
what a what!!
                                   

yup... aku, B, and kc dh berbulan2 simpan tiket yg beli pada bulan ramadhan tempoh hari.. bulan ramadhan yer.. byangkan dh brape lame punyer beli tue.. tunggu nye tunggu.. berpeluang jugak tgk dieorg..
aku dgr MEW mmg 100% influence nye Am and Yan lah.. kamon.. dri jaman2 kolej, lepak ngan dieorg kan.. dieorg kasik aku nie.. hambek ko.. smpai lah ke sudah nye..

aku gerak dri opis kul 5, lepas buat muke ksian and mintak balik awai kan.. haha.. naik train and berjalan lah aku ngan kc ke KL Live, aku bajet2 xramai lagi kot.. sbb awai lagi.. and bajet2 ramai yg akan dtg dri opis.. smpai2 aje, dh ramai dh beratur dri atas.. cancel nk g makan dulu.. haha.. jumpe2 yg kenai2.. aku start bratur scara duduk ngan kc.. tggu lah Kimi datang plak...


mcm biase, ade lah delay ckit2.. masuk2 bratur depan stage.. bayar 180 dan xde usaha utk ke depan.. aku xmau sia2 kan nye.. bhahahhahahaha.. duk depan.. kami btiga ngan apit + najwa tunang nye and few kwan2 kc kt belakang..



Mew kuar aje, semua histeria.. aku dok tgk muke mamat voc tue.. alolololo.. kenape comel sgt.. die nmpak begitu trapong di awangan.. hahahahahaha.. aku byk dgr die nie sumbang kalau nyanyik live.. tp perfectooo aje di telinge aku... gitaris die pn power.. =) lame jugak slot nye.. last song Comforting Sound and yaa.. itulah lagu yang ditunggu... hehehe...


lepas tue, set up second band.. EITS.. nie turn kc plak lah.. turn aku dh abes dh.. hahahaha.. aku xdgr sgt.. tpi aku ade lah hafal2 lagu dieorg.. sebijik kt youtube ok.. hahaha.. 
aku dh lembik dh masuk lagu ke 3 ke gitu, kc pn dh xlarat nk diri lame2.. kami ke belakang aje.. slot EITS lama benar.. + lagi dieorg pakai asap tue kan.. mmg sesak napas.. aku dok lah menyembang ngan kc kt blakang.. ramai jugak lah.. wpon xde lah smpai himpit2.. tpi masih ramai..

ape2 pn.. show sgt ohsem dari MEW buat aku... sing along.. and die pepom by heart =) suke... hrap panjang umor and dieorg dtg cnie lagi...

Thanks B... me love u so much! =)


ps - Zoo kt Jogja.. xsabar plak nk tggu....

No comments: