28 October 2013

bulan jatuh ke riba......


adengan back stage, nmpak benar muke cuak aku nieh.. gaga~

buat teman2 yang tahu mmg aku nie minat sgt sama Sheila On 7 musti lah boleh agak ape yang best sgt kan dengan last week..
hahaha.. penantian 13thun... berakhir juge... kalau kawen anak dh masuk form 1 dh.. tunggu punyer tunggu yer... aku bukan xpenah try @ cube2 nk jumpe dgn band feveret aku nie.. tpi xpenah ade jodoh utk jumpe.. sama ada aku mmg xtahu langsung dieorg ade di tempat berdekatan / mmg aku tau tpi bile smpai benda nye dh abes.. touching jugak lah, smpai skrg aku trase sbb mase dieorg ade kt selayang mall aku xsempat nk pegi.. haha.. selayang mall ngan umah aku xsmpai 15minit tpi xsempat jumpe...

so sepanjang 13 thun minat, mcm biase lah pompuan suke kumpul2 poster, keratan majalah, paper, gambar2 diri majalah.. dri sebesar2 duta smpai lah sekecik2nye aku kerat simpan dlm 1 sampul surat.. nk tunjuk pn segan, sbb obses sgt.. haha.. tue termasuk lah beli koleksi kaset + cd.. =))

mule2 tgk flyers tue, mcm tipu aje.. flyers main2, dgn font tak organize lagi mase first aku tgk tue.. yeke nie dieorg nk bawak sheila on 7 kan.. haha.. last2 flyers makin update, dieorg pn dh update kt date event dieorg yg dieorg datang main kt cni.. dh semangat waja dh nie.. hahaha.. hari2 dgn lagu, hari2 tgk page dieorg lah ape lah... kemaruk balik.. haha..

aku xjoin pn sheilagank kt cnie.. aku nie pemalu gile kalau bab nk start relationship yang baru, nk kenai2 kan.. bukan sombong tpi maluuuuu sgt2... segan lah yang amat2 so aku chill aje, aku tahu sheilagank ade buat main futsal dgn dieorg semua pn dh mase nk g urban clothing fest nie.. so konsider mcm melepas lah 1 aktivity best dgn dieorg kan.. xpelah, nanti ade plan lain, aku musti join =)

smpai agak awai lah, sbb target nk tgk hyperact dulu.. gaga... sedap betoi suara mamat voc tue, mcm dalam radio.. lagi 1 aku puji Drama Band.. bagus lah dieorg nie.. almaklumlah... aku xsuke sgt pegi jom heboh ke ape konsert lain ke.. nie lah peluang besar dpat tgk dieorg live.. kalau x jgn harap.. haha..

rindu!!!

tggu slot dieorg kul 10++ so mase dh lagi 3 band, aku dh terpacak kt depan skali.. hehe.. mmg tak ramai org, aku bajet dlm 200++ aje yg datang menbanjiri tapak tue.. nk dok depan punye psai tahan kan lah.. wpon dh lemau tahap ape dh.. haha.. Jumpe Lan on 7 **penting yer utk name fans mcm tue.. gaga.. mcm aku mmg kompom lah ckin on 7 kan.. bhahahahahahaha...
xsangke dpt jumpe si sarah izati, junior hoki aku lah tue.. kimi dok belakang aku... haha.. sing along bagai nk rak..

Duta?? --- so so adorable... geram... haha.. selama nie sy tgk awk dlm gmbr aje, dlm tb.. bile dh jumpe depan mata kelu bak ang.. aku diam aje.. nk ajak ambek gmbr, skali aje aku ajak.. hahahaha.. padahal aku diseludup masuk ke back stage, tpi mmg... krik krik krik... kelu lidah 1000 bahase.. aku tgk aje die dri jauh.. nk tegur mmg segan abes.. aku pegang cd.. tpi tak mintak sain pn.. byangkan.. bhahahahhahahahahahaha...
die pepom best sgt2... haaaaa... eross, adam, brian... =)) mmg sgt2 kenangan terindah ok..
mcmane band yg ko minat dh lame, layan semua org sama rate.. leh ambek gmbr, leh mintak sain.. dieorg luang mase... mule2 pak guard semua xnak kasik lepas, sbb kunun2 nk kasik dieorg balik hotel terus lah.. aku pn mase dh abes show tu mcm dh putus asa nk mintak sain ke ape.. sbb dh stok berebut2 tarik rambut kan.. hahaha.. **tambahan kasik drama ckit..
so aku decide nk chill aje, tggu fredo abes keje.. sbb die keje dengan Gua, so kena cover event.. hehe.. kc pn dh bratur.. skali ade budak dtg "xnak bratur ke, duta kate die nk layan semua smpai abes baru die balik"
gaga.. terus aku bratur balik.. haha.. semangat lebih.. =))

ape2 pon, thanks alot2 sbb bawak Sheila on 7, datang pepom kt cnie kan.. thanks dieorg baik sgt2 ngan fans and melayan semua org... haaa... smpai skrg xcaya... thanks B, bawak sy g jumpe dieorg.. wpon sy dh lupe diri kan mase jumpe dieorg.. gagagagaga... dalam beli 1 tshirt + Cd yang beli kt sana tue dapat sain.. yeahhh!!


ps - hope dpt tgk show dieorg kt yogja =))


No comments: