22 October 2013

jangan nk selfish sgt

bagi aku selfish tue penting "SOMETIME" lah... sometime, benda tue penting jugak.. bukan nye xleh nk lebih2 kan diri sndiri @ asyik nk pikir ko aje kan...

ko bukan perfect nk mampuih pn... xleh nk pikir2 ko aje... pikir2 ko nk semua utk diri ko.. lagi2 bile duduk dalam hubungan 2 hala ke, 3 hala ke 8 hala ke..
ko nk jdik selfish // bossy mcmane? sampai mana?

aku pn selfish, kadang2 aku nk kimi **example paling dekat dan mudah... hahahahaha... dgr ckp aku, attention and consider ape yang aku smpai kan... pastu perlulah ada kata sepakat @ die ok then aku ok dgn keputusan tu..
dah kalau asyik nk menang aje, sape2 pn menyampah kan... ahaha..

bab2 benda yang die minat ke, nk g merata dgn kawan ke.. bagi aku lantak lah, biarkan dia ngan kawan2 die, nk have fun ke, g gig ke, nk bejalan merata ke.. fine with me.. aku pn xpenah nk ckp --- b, awk xyah kuar ngan dieorg... awk xyah nk itu ini ek.. sy meroyan nanti... **contoh la.. xpenah pn aku buat... sbb aku tau ke mane die dan sape kawan2 die.. ko chill sudah lah.. kan...

CONTROL boleh, sape2 pn boleh jdik king control // queen control tpi berpada2 lah... mmg riak muke sape2 pn tak nampak mcm tak suke di control (sbb syang kot)... tpi dlm hati sape yang tau??
lagi2 kalau org tue jenis panjang akal, di tipu nye ko keliling... kate g mesjid ke, ade family trip ke ape ke, last2 die kuar ngan entah sape2... kan.. baik die jujur dri menipu ko sbb nk puas kan hati ko...

aku bukan pakar sgt bab2 nie... tpi aku geram dgn org yang xleh pikir kehendak dan kemahuan org lain... org lain pn ade yg die nak buat ke, impi kan ke...
yang die dh lame simpan2 nk buat ke, angan2 lapok ke... sbb syang // nk turutkan si bossy nie die pendam dan tak jdik diri sndiri...
kesian ok... umor muda2 nie lah nk jdik LOUD dan WILD kan.. hahahahaahaa...

ape2 pn, aku cube jdik yg terbest and nk hapy kan kimi, wpon aku kadang2 dtg hantu jgak... tpi nasib lah die syg aku lebihkan... bhahahahahaha... aku nk die hapy + tak rase nk tipu2 aku ke, open nk chite itu ini ngan aku... atleast die jdik mcm yang die nak + aku xde kongkongan dari die nk buat ape2 pon...
senang + mudah utk diri sndiri... nape nk pikir bukan2 dan over think kan???


ps - perangai dan idea org berbeza... maybe mudah buat aku, xmudah utk org lain... just free ur mind, jgn nk pikir yg bukan2 sgt... =))


No comments: