29 December 2013

Salam 2014


hye hye... dh abes tahun dh.. cepat nye 2013 meninggalkn kite semua.. dh boleh pakat2 kongsi azam baru yang belom tentu termetrai kan.. bhahahahaa... tpi ade azam atleast mcm ade cite2 kan.. bhahahahahahahhaa..
boleh lah buat pendorong kehidupan yg makin lame makin sukar.. buat org2 biase mcm kite nieh..

hujung2 tahun nie, byk chite kenaikan utk tahun hadapan.. yang masih turun adalah hujan.. yang tiap2 ptg turun, and smpai banjiran ke pahang, kelantan sana.. moge dipermudahkan urusan kutipan insuran depa, membersihan umah dieorg.. semak benor aku tgk dlm berita smlm.. byk yg rosak and ade jugak yg 100% total lost dengan banjir kali nie... dh lah skolah nk bukak, brg2 keperluan makin mahai.. nasib lah idup depa tak tempuh tol hari2 mcm org dok KL nie.. sesak napas...

aku dh buat kire2 utk diri yang hina nie.. gaji pn org kate ckup2 makan.. jgn kn buat simpanan kekal.. simpanan kadang2 pn jrang yg lekat.. asal hujung bulan aje cocok balik xpn pinjam kt mama 50hengget.. bhahahahahahaha.. loser kan.. tue gaji aku yg ckup2 makan.. yg besau ckit dri aku pn pasti ade masalah yg same.. nk kate boros bepanjangan idok ler... kadang2 rse nk membeli aje, kunun2 reward diri lah lepas 1 bulan keje.. kaaaaaann!

so 2014, aku harap kan ia datangkan bahagia... InsyaAllah.. semua org nk bertambah berjaya.. mane ade org xkesah idup dlm kemunduran.. semua nk naik dengan baik.. sape yg nk duduk di takuk lame aje, tanpa ade rse nk tolong diri sndiri.. Aku? Boleh nieh... Moge 2014 nie tahun kerajinan aku... xmau malas2 lagi... crik keje yg dekat2 ngan umah aje.. moge senang semua nye.. =)

kalau bab nk cut cost tue boleh lah aku pikir2 kan.. boleh lah aku cadang2 kan kepada diri sndiri.. and main kutu mcm biase utk tahun depan.. so tahun nie kimi ngan aku yg akan ambek alih... boleh lah menampung belanje ckit2.. sbb next year xde ape yg dihajati lagi... tpi kalau syaitoon berbisik maybe lah.. maybe... bhahahahahaha.. janji ade lah simpan ckit2.. mane lah tau nk ke mane2 ke kn... hapy2 maa... =) xkan lugi nye~

Moge 2014, akan bertambah baik utk diri kite semua =)
selamat tinggai 2013 yg ohsemness...
gonna mish all da memory...


ps - rse nk buat recap ade 2013 aku nie... Oveeeer nya~

No comments: