01 April 2013

Jungle Party

yang merancang nye B aje... aku mule2 malas lah nk ikot, sbb kalau dok dlm utan tue kompom bosan nk mampus kan.. aku ckp xpelah.. sy ikot korang g Tampin ambek budak2 tu then jalan2, then antar sy balik... hahaha... tue alkesahnye ajelah... last2 aku ngade2 jugak nk ikot.. sbb aku xpenah tgk dieorg pepom kan.. famir ngan B mmg dh penah pepom satu stage dgn dieorg.. siap belagak lagi ngan aku... fine!! xheran pon... kan kan... hahaha~

smpai2 kt tampin, makan.. tggu lah budak2 tue siap2.. first time aku jumpe Shaun, haha.. funny uncle.. haha... smpai2 aku mcm blur ckit.. ahh sudah nie, nk ckp mcmane nie.. lagi2 dieorg nie bukan lah ckp indonesia biase... terbelit2 lidah aku nk berckp ngan dieorg.. nampak kayak lucuk2 anak2 jogjakarta ini.. aku pon buat2 lancar ajelah.. hahahaha..


perjalanan kejap aje, bwak dieorg jalan2 CM, dieorg beli lah cenderamata ke ape ke sbb lepas nie dh masuk ke utan mmg langsung lah tidak dapat merase nk jalan2 kan.. lepas tu, bwak g makan nasik cmpur kat jalan gombak... aku mmg dh suke makan kt citu.. senang... mule2 decide nk bawak dieorg jalan2 KLCC, tpi dh ade konsert besar kt sane.. baik xyah masuk.. kang jemm teruk, susah plak nk kuar dri citu.. so bawak dieorg jalan2 Batu Caves aje.. aku xpenah masuk langsung kawasan batu caves tue, xpenah wpon dh brape belas tahun menetap di selayang, yang kompom sekangkang kera aje dri citu.. haha..
mula2 malas aku nk mendaki, tpi berkat semangat budak2 dan si famir aku smpai jugak ke atas.. hahahaha... gileeeeee... naik mmg tak takut, time turun mcm nk tecabut lutut... sialan... gayat gile2 nieh.. aku bergayut ajelah kt palang besi smpai ke bawah.. hahahahahahahaahaha...

lepas dri tue, pekena cendoi jap... then baru masuk ke hutan belantara... jauuuuuuhhhhhhhhh... itu aje aku leh ckp... aku penah kem motivasi kt cnie.. so aku mcm chill aje.. dh upgrade dh tempat nie.. selesa.. dan byk lampu... rsenye mase aku tidu sana dulu, lampu boleh kire ngan jari aje.. seram mak~

xyah lah chite pasai gig...

eh.. nie gmbr gig shah alam... mase gig dlm utan xambek gmbr pong... 

bile dh abes tue, dlm kul 12 gitu dh balik dh.. bapak takutnye... aku doa2 aje xde benda2 terbang @ meloncat kt depan kete kami... bhahahahahaahahaha... bile dh nmpak kawasan kampung rse lega yang amat2... bhahahahahaha... yerlah, aku mmg penakot.. mmg tak aa aku nk tidu kt atas tue... haha...
da best part dpat tgk Zoo live... perghhh... aku mcm terasuk.. aku ingtkan lepas sete aku susah nk jumpe band pelik2 mcm nie.. dan Zoo antara yg esotik lah.. lain dri yg biase di dgr... bagus skali loor, aku harap aku dpt kejar show mereka di Jogjakarta satu hari nanti... pastii~ =))


ps - cadang2 nk g JB dis week...

No comments: