22 May 2013

Bersawang

haha...

lame nye tak update blog berhabuk nie.. byk jugak aktivity dh berjalan sepanjang sebulan 2 nieh.. just aku xde rse nk update kat blog nie.. haha.. kecian plak aku kt ko nie.. dulu aku suke aje nk sembang2 ngan ko kan.. padahal aku ade aje mase terluang yang boleh kan aku melepek kat cnie..

aku masih mcm nie lah.. just aku ade kuar masuk sepital untuk fisio kaki yang dh di makan usia nie.. haha.. bunyik mcm teruk kan.. padahal masih boleh melangkah lagi wpon slow2 lah.. kadang2 dtang bisa die yg buat rse nk duduk aje 24jam.. saket amat.. tpi masih kena berkeje.. xleh nk cuti slalu lah memandangkan aku aje yg duk bertapa kt opis.. xleh jugak nk tinggal opis lame2...

pejam pelik pejam pelik dh nk puase balik.. gilak! lagi beberapa hari lagi dh nk puase balik.. dh ganti puase tahun lepas ke belom?? haha.. almaklum lah mmg suke wt keje last2 minit nieh... =)) so rye tahun nie dh decide ngan B nk pkai baju kaler ape.. just tak beli2 aje lagi.. aku nk kena hantar tempah awai jugak nie.. kalau antar time puase alamat nye takut tak siap plak..

amende aku nie, puase pn belom dh chite pasai rye... and bulan 6 nie InsyaAllah aku nk pulang ke kampung halaman sbb ade kenduri kendara sedara... balik lah.. aku pn perlukan cuti utk diri sndiri... aku dh tepu, otak nk kena refresh ckit.. tgk dunia luar dri kolumpor nieh.. sesak nafas + pusing dgn kolumpor.. nk balik kampung damai kan hati gitu =))

aku dh hari2 boleh main candy crush + instagram smpai lebam.. thanks B sbb melayan aku shari suntuk crik phone yang best + bersesuaian dengan aku.. teruk sgt2.. satu KL pusing smata2 nk crik S2.. skali try camera nye.. mcm what da.............................. buruk no... pegang Xperia P, camera die yaaa tuan2 dan puan2 mmg ohsemness giler.. dh suke dh nie.. ambek kaler merah... skali kuar Samsung Nexus terus letak balik... ambek Nexus.. =) setakat nie sy boleh twit, fb + instagram dgn baik skali.. hahahahahaha..
tujuan tue mmg itu aje.. so xperlukan hp lebih dri bajet sebenar.. hahaha..

ikutkan nafsu aku, mmg aku dh ambek S3 @ Note 1.. mmg nak + ade lah leh tambah2 duet utk beli... tpi pikir2 balik.. aahhh.. xyah lah mahai2.. lepas nie kuar yg lagi ohsem aku jugak yang meroyan nk yg lagi baik..
haha.. so aku beli yg org review power + camera die cool jugak.. itu aje pn.. sbb kalau pasai musik aku ade MP3.. so phone nie mmg utk on9 + main candy crush... yaaa.. Im such aaa loser forever loser.. haha.. xkesah!

so duet kutu seterusnye nk beli ape plak??? ---------------- Ipad Mini =)))))))

suke bazir... suke sgt2 membazir...


ps - byk jugak mobie dh terlepas tak tgk nie... xpelah... tggu gaji... b, me love u....

1 comment:

Cik Yunie said...

Mintak nyawa candy crush!hahahahaha