12 March 2013

chepah plak dh kawen


tahun nie giliran chepah plak yang melangsungkan perkahwinan.. happy for her.. aku kenai gitu2 aje laki nye.. pendiam, tak byk ckp.. takpe lah, yang penting baik hati kan.. hehe..

majlis nye, jumaat nikah.. cepat2 aku lari balik umah.. last2 ujan.. ikotkan merempit aku ngan ila mmg xsmpai lah.. tunggu aby balik keje.. tak sempat jugak aku smpai mase time tue, tpi aku smpai jugak di majlis makan2 free nye.. hahahaha..

gmbr dicurik dari FB Maisarah... hahahaha~

besok nye aku lah dayang senandung a.k.a pengapit chepah.. aku plak yg nebes lebih.. aku nie kan kayu skit bab melawa2 nk match kaler tudung ngan baju lagi.. mmg aku mintak bantuan D ngan Mai lah.. nasib jugak Mai ade, leh jugak tenyeh muke aku ngan make up.. hahaha.. kalau tak, mmg aku main make up2 ngan D ajelah.. eye liner + lip tip aje.. hahahaha... buruk noo jadik nye...

smpai2 chepah tgh make up lagi, kiteorg mmg lambat kan.. almaklum lah siap2 aje dh brape lame.. haha.. time2 ngah make up ujan plak.. sedih chepah.. tpi memang berkat doa semua.. ujan tue lalu aje.. adelah dlm 15minit, haha.. then majlis lancar seperti biase.. ada matahari lagi... haha.. dan masih ade lagi yg caya + buat acara baling baju pengantin atas atap yer.. ingtkan dh pupus dh.. hehehe...

makan? sedap uuu'ools.. die kate mmg katering nie dh brape kali ditempah utk kenduri kawen adik bradik die.. so mmg akan jdik katering utk seterusnye lah.. hehe.. just aby dok komplain ayam die berkecai sgt.. yerlahh yerlah.. bubur pulut hitam, kueh bangkit kelapa mmg antara yg best.. =)

thank B for dis pic =)

ptg lepas aku jdik tukang susun majlis.. **sory naik lori, sy mmg kepoci.. yerlah lah.. nk outdoor kan.. xmau lah ujan2, kena lekas2.. sbb awan asyik berarak mendung aje..
outdoor g tempat feveret pocket art lah.. hahaha.. dh itu aje yg kami mmg exped.. haha.. tp dsbbkan pengantin dh lunyai and mlm kang ade potong kek + merai kan dgn family terdekat kami pulang agak awai..

balik tue sbb dh kelaparan slepas bejalan sakan, aku, kimi and D menyinggah makan kt Texas Chicken.. bhahahahahaha.. OHESEMNESS =DD


ps - belah lelaki plak.. haiyak~

No comments: