27 January 2013

talam 18 muka

hoi...
talam 18 muka... nie di tahap bermuka2 sgt bermuka2 nie.. haha.. bahaya org mcm nie... depan ko baik nk mampus.... belakang ko xtau lah chite busuk ape die chite kat org kan..
sbb ade aje chite busuk org die chite kt ko...
kalau org lain tue ade ajelah yg xkena di mata die, ade ajelah yg buruk, ade ajelah yg tak best, ade ajelah yang xpuas hati..
tpi die penah sedar tak, ape yg dickap2 pasai org tue benar nye die pon buat mcm tue.. smpai tahap jelek lah... alaaa die mane penah sedar pon... hahaha~

kalau nk ckp org lain buat2 pandai, ko pn ade buat, kalau nk cakap org tue belagak, ko pn ade buat, kalau nk cakap org tue berperangai sekian2 aku rase ko pn buat benda yang same...

aku byk diam aje.. menyedut.. kalau xsuke pon, nk ckp mcmane.. dh mmg kenai muke talam 18 die.. smpai aku rase xyah aa chite ape2 kat die nie.. nanti abes 1 malaysia tahu chite aku.. bukan dalam kl aje tau..
haha..

aku kepoci jugak, tpi bkan semua benda ko leh jaja lah... privasi tetap privasi... dan kadang2 kalau xde point sgt pn nk berchite xyah lah chite org yg ko jdik kan tajuk chite.. fuck meng... aku dh meluat ke laut dh nie.. dh xleh nk telan..

alaaa.. bosan lah chite pasai ko...


ps - i kepoci high class ok... hahahaha...


No comments: