18 January 2013

jalan2 kL

lame benar rase nye tak jalan di sekitar kL nie.. slame ni mase aku bnyak habis pn kt dlm2 ceruk aje.. tak ade lah ceruk sgt pon.. tpi mmg dh tau dh penangan jem kL kan.. tak lepak bb tue lagi lah pikir 2-3juta kali.. jemm die mmg puaka.. so baik lepak2 belah dlm2 aje.. mcm tengok wayang pn xyah ler smpai nk tgk ke pavi ke klcc ke..

skrang dh byk choice panggung wayang yg ohsem yang dekat ngan umah mcm wangsa walk **ohsem lah sbb dekat tpi service teruk & kL Festival ..
sit pn baru, semua pn ade.. makan, shoping... kan mudah tue..
nk ke sogo pn mcm bala.. lain lah kalau ko naik train.. haha.. nanti aku nk ke sogo juge sbb nk bershoping shelai 2 jeans.. ehehe..

nk djadik kan chite Kimi xde kt kL.. ni nk buat mood sedih ke hapy xtau.. hehe.. **windu aok.. =) jdik aku pn mengambil kesempatan lepok ngan yan kt klcc.. saje.. lame benar aku tak jalan2 kan.. rupenye banyak yg baru.. siap ade bas free lagi dri klcc ke bb.. naik ajelah bas tue smpai lebam.. die akan keep on pusing.. so kalau rse nk benti tekan ja loceng.. gud for kL nye pelancongan lah kan.. =)
and aku paling suke dat candy shop.. waaaaaaaaaaa.... kalau murah mcm kat langkawi aku rase aku akan gile sugar rush lah... nk cokelattttt... nak!!

and tak semene-mene jumpe Din.. haha.. die kan mmg keja kt kLcc.. terserempak.. smpai die xnak balik.. nk lepak kate nye.. haha..

so melepok lah kiteorg bertiga, chite gosip2 terkini dan sensasi kan.. ape lagi kalau bukan hantu yg sekor tue.. tak berubah seinci pon... tetap cilaka jugak, dijajanye org yg cilaka kan die.. hahahahaha.. cian ko...
idup die mmg nampak ok aje.. terurus, terus dpt ape yg die nk.. tpi smpai bile.. kalau terus aniaya orang, smpai bile.. aku tggu aje... aku kan jenis suke tgk&dengar.. bhahahhaha...

ape2 pn last nite mmg ohsem walaupon kejap sgt =(( dat sushi mmg sedap nye.. kalau kimi ade musti die suke... rindu...

nanti kite set lagi dinner mcm nie k...

ps - teringin nk buat reunion... biar ramai2... ke buat kenduri aje.. senang.. #eh

No comments: