15 January 2013

banyak hal

ape yg dh best nye 2013 nie?
bru brape hari dh tanye...

haha.. aku rase mase mcm dh bergerak terlalu laju.. pegi keje - balik - jumpe kimi - tidu - pegi keje dan begitu lah setrusnya..
hari berganti hari mcm berganti jam aje.. power hek? sbb tiap2 minggu kite dok hitung hari bile nk sabtu ahad ja.. hahaha..

awai2 tahun nie byk yg dh jdik.. ade aje plan2 yg bakal tibe.. mcm dieorg2 yg nk ke Jakarta sbb ade konsert nya di sana.. aku masih berkire2.. xtau lah nk g ke tak.. mcm ohsem aje kalau dpt jalan2 ke sane.. tpi aku masih keliru.. haha..

bulan 2 masih kabur.. xde lagi plan2 yg di buat stakat nie..

bulan 3 nie, chepah kawen, si shaz kawan opis kc kawen.. wedding yg nk booking date ngan aku ade 2 di awal bulan.. dh nape semua pakat2 kawen bulan 3 nie.. tak lupe jugak si amert kawen bulan 3 juge.. aku xdpt lah nk pegi kenduri nye amert.. sbb jauh bangat.. lagipon aku dh janji ngan chepah nk jdik dayang2 senandung utk wedding die.. so aku tolong2 juge lah =)

urmmm...

last week ade perhimpunan... tak meroyan plak si sengal yg sorang tue.. maybe bagi die, xsyiok jugak himpon ramai2 xde riot kan.. bhahahaha.. musti dlm hati menyesal pegi.. tet! ape2 pn, ape yg kalian juang kan terus berjuang.. aku ambek berkat atas angin ajelah.. itu bukan dunia aku.. stkat nk sembang ape yg nmpak di mate boleh lah..

tp byk juge yg buat time2 tue untuk jdik pemes scare instant nie.. pemes kejap.. mcm angin lalu.. twit mcm2, xkesah lah pro ke tak pro ke.. bile ko dh jdik trading, **POOFs!!** jdilah "AKU PEMES ok, kuar PAPER ok" --- ko ade?? hehehe.. lantok ke die.. aku xpenah kesah, xpenah teringin nk pemes.. gud luck wit ur new pemes life lah after dis kan.. kan suke kan.........

eh eh... 2013 nie kiteorg main kutu ramai2.. **patutlah pale nie asyik gatai aje.. #eh bodoh lah pengaruh twitter nie.. bhahahaha.. aku suke juge.. insyaAllah bulan aku dapat tue aku dpt bonus juge.. dapat lah merase ape yg tak merase smpai ke sudah nie kan... moge mogelah hendak nye.. =)

follow instagram : ckindollah
aku sengal kan.. saje gatai2 lah buat.. padahal akaun nye kimi mmg aku yg main pon.. uplod gmbr pn aku.. tpi nk jugeeeeeeek.. kasik can lah.. sy xde henpon best lagi.. hehe..

kan aku ckp byk hal.. hahaha =)
aku mmg kepoci lah aku agak2.. yerlah... aku mmg kepoci!!! tet!!


ps - aby....... luv u...


1 comment:

Lynn La Loy リンダ said...

Samalah kita bulan 2 dipan kawen, pastu bulan 4 baru busy.. lek lek dulu awal tahun sebab tahun lepas dah menggila kesana kemari kan? :)