04 January 2013

December Trip

what can i say?


gitu.. haha.. patutnye family holiday kan.. menjdik tour untuk akhir tahun yg super ohsem.. mmg dh plan dri bulan 10.. b kate ade micheal crafter nk mai.. aku mcm ok aje.. so lets plan a trip.. simpan duet and things.. aku belasah aje benar  nye..

so dieorg smpai mase 25hb krismas tue.. aku xpenah tgk dieorg pepom lagi.. so first time tgk.. bad ass on stage.. haha.. dri Beatnik, and mlm seterus nye ke Shah Alam.. aku dh lemau tahap ape dh.. and candle pn bru smpai ke KL dri Thailand.. mmg epic lah.. and tak lupe juge Hogan yang fly dri UK semata2 nk lepak ngan Matt and Dave..

aku keje lgi.. jumaat tue 28 brulah bermula traveling kami2.. dgn 3 dri muar saat tue.. aku, kimi and candle dri kl ke melaka raya.. sbb gig mlm tue kan.. gig simple and comel aje kt melaka.. susah ckit lah kot nk tarik crowd sane.. mmg tak ramai kan.. jalan2 melaka ptg tue, ke jonker b bawak makan cendoi.. suke!!

pagi2 tue kami ke JB terus.. sbb nk naik bas masuk ke singapore dri larkin.. seksa nye sumpah.. aku bagaikan menjaga 4 org anak.. hahaha.. aku ngan b mmg kena lah tgk2 kan dieorg nie.. kang lepa kang jdik mcm malam dave jatuh tergolek dok kt melaka mlm nie.. mabuk sgt.. bedarah kt kepala.. hishh.. lagi 1 pasai2 bag2 dieorg lah.. kan byk.. so kena lah bahagi sorang ckit..
tiap2 kali check point mmg huh! penat.. aku senang aje melenggang aje ngan b.. dieorg susah sbb ngan bag tarik nye, guitar ape jadah semua kan.. haha..

masuk singapore yg ku rindui.. naik taksi ke venue di pasir ris.. woooohuuu.. best place ever.. tepi laut and mcm camp gitu.. venue gig yg best and siap ade tempat tidu utk semua.. suke giler =)

smpai2 aje dh jumpe nina, lynn, hapiz, kamen and si adik.. aku benar nye tak tgk pn flyers nye.. dh smpai bru aku tau band kamen main.. heeeeeee.. ade Zach jugak dri Ipoh.. gila-gilaan bersama teman2 lah.. haha.. thanks kepada organizer yg best.. yg pastikan kiteorg ckup makan and sgt2 menjaga kebajikan..

first time band yg aku teruja tgk musti lah Sete Star Sept and Sweet Teeth..

bermlm 1 hari kt sana.. and masuk balik JB ngan Sete Star plak.. =) smbung lagi gig kt JB.. da best part, lepas penat2 lelah tue jumpe anak2 lynn.. Ya Tuhan, comel nye dieorgg... gomoi2 jugak.. tak kire lah dh kul brape pn.. hahaha.. tidu 1 mlm kt umah lynn, pastu balik kl..

kt kl smbung lagi bawak dieorg gig... ko tak rase minggu aku tue gile ke? bhahahahahahaaha.. gile lah... mcm nk tekuar bijik mata nie menahan ngantok kt opis..


ape2 pon semua nie menjdik kan tahun aku best... kenai org bru, dri negara lain.. mcm2 kerenah, gelagat, pe'el org2 dan band2 ko rase..



ps - b.... next trip please... please please... nk ikot g Jakarta boleh?

No comments: