01 January 2013

hapy new year!

its already in 2013.. nothing magical happen yet.. but the end of 2012 make me realize dat my life just ohsem as others =))
poyo siak! ---- terus ckp singapore.. hahaha..

ending 2012 yang baik, di plan dlm mase sebulan ke 2 bulan kan.. ohsem meng.. aku xleh nk totalkan panjang lebar here.. its start in 25 dec 2012 and end in 2 jan 2013.. just gud day, laugh, love and penuh dgn kenalan, sahabat handai dan kwan baru..

nanti akan menyusul entry yang bapok panjang untuk tour MC di kl smpai lah ke singapura =)



aku xsangke aku akan selincah, seberjalan begini.. sbb intro 2012 aku xde ape2 kn.. moge berakhir baik, bermula baik dan terus2 baik untuk 2013..

azam? -- xde buat mase skarang.. maybe dlm perjalanan yg singkat lepas nie adelah se azam dua untuk nampak kan aku nie orginez jugak kdang2.. bhahahahahaha..

lebih kepada :

**lebih kepada nk simpan duet utk hujung tahun.. insyaAllah.. kalau seperti yg dirancang, dan dilancarkan pejalanan nye.. adelah tue..
**xleh nk joly sgt2 dh..
**dh 28.. fuck yeah.. 28 already.. OLD!
**keje baik2, @ masih mencrik keje yg lebih baik dan stabil utk mase depan bfore 30
**nk jdik rajin ckit, rajin laahhh.. asyik mlas aje kan..

haha =))

ape2 pon.. buat kite semua, moge 2013 nie best a.. ape yg di idamkan dapat.. ape yg diplan kan jdik.. and buat sahabat2 yg bakal jdik daddy / mummy @ suami / isteri in year 2013 tahniah awal dripada aku and selamat melangkah ke 1 alam bru.. =)



ps - susun perjalanan.. mungkin lebih lancar nanti...

No comments: