15 December 2012

last Twilight

akhirnye selepas beberape minggu twilight kuar.. aku bru dpt tgk.. ahaaaaaaaa.. lepas balik kenduri adik kawan b boleh lah jalan2.. ingtkan stay kejap aje.. rupenye smpai org lipat meja.. tggu selman dtg jugak.. sbb tue sepupu die.. bhahahaha.. dunia nie kcik.. aku dh percaye dh dunia nie kecik..

adelah insiden2 yg aku rse kecik nya dunia nie.. lagi2 ko ade kenai sape yg dh duk jauh2 but still leh contact pkai fb and twit mcm die dekat gile ngan kite kan...

so last episod of twitlight... aby? mmg tak into langsung... haha.. kcian die... tpi die mmg jenis tak kesah punye.. bab die panas sbb aku fanatik sgt dat dat were wolf nk buat mcmane kan... haha..


chitenye :

bermule chite bile ank Bella dikatekan ank yg akan hidup slamanye.. padahal ank die tue half veampires half human.. elok aje, just membesar laju lah dri yg lain.. cepat benar tinggi, dat gurl mmg cute abes.. rambut pon cantek.. pndai dieorg crik budak yg ala2 Edward and Bella.. hehe..

si Alice kan leh dpt ramalan future yg tibe2 so die dpat 1 lah yg kate org2 dri Volturi akan datang serang dieorg and gaduh.. jenuh lah dieorg mengumpul semua vampire yang ade nk gaduh ngan Volturi.. sbb mmg kalau dtg dri istana.. musti lah ramai gile kan..

antara vampire style yg ade... hahaha.. suke2 hati, minum drah org.. padahal yg lain dh minum darah binatang..

selepas di carik,keluar lah dari sgala ceruk tempat and negara.. semua pontianak org puteh ade, india ade.. UK pn ade 2 ekor.. haha.. mcm2 power keluar.. ngan api ngan, belah tanah nye, air, letrik.. and bella ade kuasa pelindung.. hahaha...

and rupenye si Alice and dapat 1 ramalan untuk yg head Volturi tue.. kat citu ajelah part lawan2 pon... tpi best lah.. aku xtau lah nape aku minat sgt dis mobie.. haha.. maybe tarikan Jacob Black tue buat aku xkesah nk tgk chite nie.. haahaha.. =)

abes dh twilight.. lepas nie kalau kuar box set dvd sy mau beli... sbb utk membcer buku die mmg tak lah... FIXI yang aku beli pn xbcer2 lagi...



ps - ari2 kire bile lah nk hujung bulan... =)) tak sabar nk jalan2... yeahh!!

No comments: