17 December 2012

hitung hari

menghitung hari... makin dekat makin hampir dengan tarikh gig 23hb nie.. wpon bukan lah aku yg totaly buat.. tpi aku kna juge ambek tau psai kelancaran majlis.. giler..

tshirt?? --- done!

tag?? --- done!

venue?? --- done!

band and slot?? --- done!

skrg nie yg tak done nye mentaly aku nie.. mcm rase2 capek jugak nie.. tp best jugak sbb senin dan selase aku cuti terus.. ahaa ahaa...

leh lepak2 same candle.. =))

moge lancar, ramai org... kalau masyuk best ckit... boss senang hati, sy pon senang hati maa =)

aku mcm biase lah, lebih kepada reunion kawan2 lame.. lepak.. tpi aku dh kompom2 jage pintu... waaaaaaaaaaaaaa... xleh merayap... aku nk tgk beatburns aje kot.. sbb teringin.. yg lain2 xpelah.. aku duk depan aje..



ps - kalau lah tibe2 boss kate nk belanje tiket gig ape2 kn best.. xde duet nieh! =(

No comments: