06 December 2012

Life Of Pi

masih belom tgk my serigala segala gala nye.. tpi sy layan chite nie smlm.. ape lgi nk di kate.. seperti review2 lain chite nie mmg ohsemness..

aku benar nye takut gak chite nie xbest @ terlalu berat @ terlalu meleweh smpai aku tak sanggup nk tgk  kan.. tp tue org kate dont judge a book by its cover.. **wpon aku akan judge jugak.. lantak aaa.. =p
chite nie di susun cantek.. penceritaan xpenah buat ade detik kebosanan.. byangkan.. haha

lame juga dis mobie 940 masuk abes dlm 1145gitu.. bak kate D lah, mcm besok sabtu aje kiteorg buat.. haha.. lepas balik opis terus kejar ke mobie.. tgv wangse walk skali lagi buat hal.. mobie dh start 5 ke 10 minit lampu tak totop lagi.. bapok teruk nye.. ari tue mobie tersekat, rosak dekat 15minit tunggu.. nie buat hal lagi... aku mlas nk jdik pengkomplen tegar.. tpi silly2 mcm tue buat org marah lah, dat thing bebayar kot.. kalau dpt tiket free maybe tak luak sgt.. tue aje..

bhhahaahahhahaha.. poster nie yg aku pilih...

chite nye :

berat ckit lah bab agama.. tpi bagi aku lantak lah.. basic nye die ade hindu and die keep on blajar secara sndri.. dan itu cara die.. lain org lain care.. lain org lain percaya die.. and ini chite die.. simple~
duduk dlm famili yang ok berharta lah, bapak nye ade zoo semua.. best! and akhirnye bapak die tepakse let go and nk jual haiwan2.. belayar lah dieorg anak branak dgn haiwan2 semua naik kapal kargo dri japan..
kapal tue karam kena pukul ribut and si Pi nie lah terselamat.. sorang2 kt laut pasific tue.. bermula lah episod magical dan pembelajaran buat die.. di mata aku, die kuat.. terus2 idup dan belajar bile dh duk sorang2 atas boat dgn rimau tue.. dri zero smpai lah ke modified boat tue...
journey yang org lain xkan rase..
gile.. kalau ikot logik akal.. aku xtau lah.. aku dh mati awai2 dh kot.. dgn tak tau brenang nye.. haha.. da best part mmg part die main obor2 glow in da dark tue.. best gile.. with dat ikan paus.. woooooo
and bile die smpai ke pulau yg makan org tue.. byk gile meerkat.. aaaaaaaa.. suke.. rse nk tangkap2 bawak balik..
aku susah nk touching.. tpi kalau chite bab2 kehilangan nie mmg aku kalah.. nanges T_____T xleh tahan.. sbb yg chite tu pn nanges.. hukhuk... percaya, jgn putus asa =))




ps - bile nk tgk twilight.. nanti hobbit kuar musti twilight di lupekan lagi....


No comments: