11 November 2012

The Lovely Bones


dh brape lame dh aku ade mobie nie.. nampak background chite yg agak2 lame.. teragak2 nk tgk.. rupenye chite nye best and suspen.. ade byk jugak chite yg aku peram aje mcm sucker punch, shutter island yang tgk gitu2 aje.. tak betoi2 tgk lagi.. xyah chite lah inception yg dh 4-5 kali buat aku tidu time jugak.. aku boleh tgk heavy mobie kalau chite nye suspen.. kalau static aje, jalan chite slow aku susah nk stay tgk..


chite nye :

psai kisah kematian budak nie.. "my name is Salmon, ya its same like a fish name" --- nape aku chite part nie.. haha.. tp mmg budak nie yg berchite.. mcmane die boleh mati.. mati di tangan pembunuh bersiri.. yg mmg dh bunuh byk budak dgn mcm2 care.. kecian.. latar blakang chite nie thun 1970++, zaman tue kisah budak2 ilang and jdik mangse bunuh belom lagi org nk caye.. and kalau budak ilang musti org bajet2 lari umah gitu lah tue.. xde org kate lagi ade penculik + pembunuh knak2 zaman tue..cian, berjiran kan pembunuh bersiri.. die jdik mangse.. and tunjuk die di alam lain.. sedih mati sia2 mcm tue, and bapak die wpon dh makan tahun tetap mencrik.. dlm dunia lain tue, die jumpe semua budak2 yg pembunuh tue bunuh..
pembunuh tue tangkap, and kasik mati aje.. pelik betoi perangai org kan.. tp jalan chite die mmg suspen and buat pikir2 aje.. best best!
tselit jugak sorang budak pompuan yg ade six sense yg leh nmpak hantu kan.. nanti lah budak yg mati tue mintak tolong.. berlari2 kt taman die.. tpi sorang pn xnampak.. sad..
kalau jdik kt family org lain pn trase saket hati, ini kan plak jdik kt family sndri.. ilang xtau mane pegi, and kalau betoi mati xjumpe pn mayat nye.. xyah chite lah nk jumpe sape pembunuh nye..
mintak di jauh kan..


ps - nnti nk spend mase layan Knowing + The Box.. =D

No comments: