11 November 2012

Istanbul Aku Dtang Nie =)


SWEET! so love it.. haha.. aku kan kuat fantasi cinta and funny.. so aku mudah hanyut dlm chite comel mcm nie.. haha.. lepas aku tgk dis mobie trailer aku mmg niat2 nk g tgk.. bukan pasai sape2 pelakon die.. but chite nie simple, sweet and funny =) **obiusly aku g tgk sbb ade beto kushairi.. kan?? haha..


chite nye :

pasai lisa yg saje ngade2 g jumpe bf die si tomok yg study kt istanbul.. main terjah aje, and kunun2 nk sgt2 bf die lamar die.. bunyik sumpah desprated aje..kunun2 g istanbul utk 3 bulan, ambek short cos and pujuk2 bf utk lamar.. ok, mmg aku xkan buat mcm nie.. haha..
then bile smpai bf nye mcm bz smcm.. dh smpai pn mcm tak excited, xnk jalan pgang tgn all.. aku dh suspek musti ade gurl lain.. **mmg pon!
so bf nye xnk lah dieorg duk seumah, kunun nye sbb nnti org kate ape plak.. padahal gurl bru die ade hang out kt umah tu.. so lisa kena cri umah.. then jdik lah chite die duk seumah dgn beto =)
suke!!
beto nie soft, and cute.. art people kan.. =) lisa kena tipu dgn 1 guy yg umah tue xde org.. padahal dh ade beto.. konsider beto sewa 1 umah tue sorang, tibe2 ade lisa.. mmg gaduh gile2.. haha..
and bila kantoi dgn bf die yg die duk ngan beto pon tragedi.. **menitis air mate.. haha.. xpenah aku menitis air mata ok! =p
then drama, drama, drama..
lisa decide balik KL.. and dat time beto nk rebut lisa dri bf die.. brave brave man.. suke lagi!! =)

i dont know guys.. chite nie ringan.. tpi bertaraf filem.. paham kan?? bukan drama ok =DD


ps - twilight coming soon =D

No comments: