11 November 2012

fren like for eber and deber



kalau ikot pengiraan dri 1998 ke 2012, dh brape tahun kami kawan.. Syukur kan.. Syukur atas semua yang jdik.. berkawan dan bersahabat baik sejak dri form 1.. selain dri nita and kakak nye g skolah same2.. dri form 1 smpai form 5.. nita nita.. dh jdik nurse dh die skrg..

bukan lah selalu sgt dpt luang mase mcm nie, tggu raye ajelah pon.. jumpe, tanye kabar tgk anak shafi dh besar.. sumpah aku mcm touching.. ikot kan kite membesar same2.. makan kongsi2, masuk kelab pon same, lepak, study and gaduh2 manje same2..
dri form 1, satu kelas, 1 warna umah sukan.. haha.. nakal2 manje aje ngan pengawas.. mase form 1 kelas kiteorg lah yang paling wanted sekali.. bawah kelas bilik guru, pejabat semua.. bising subhanaAllah.. haha.. cikgu displin aka cikgu doraemon suke aa naik atas kelas and terus2 kasik denda aje.. bhahahaha..

naik form 2 kelas dh pecah2.. tpi kalau rehat masih mencrik2 jugak.. kasik tau kuat rehat 1 ke rehat 2... tunggu kt tangge.. mish dat moment.. =))
ikot kan chepah skolah smpai form 3 aje.. pastu die masuk asrama.. adelah kirim2 surat cinta kepada die dan die balas.. part aku susah nk lupe bile die kate ape yg disidai di ampaian musti di larikan beruk.. hahaha..

lepas abes study, semua berpecah.. aku buat stp yang smpai skrg aku menyesal.. yang lain2 study, then lepas keje bru lah betoi2 contact.. ape lgi ngan facebook kan.. mudah benor nk chit chat nye..

moge yang baik ini smpai bile2.. aku bukan leh org yg reti2 sgt nk contact org.. betoi aku admit yg aku bukan org yg tibe2 jenis kasik cadangan nk jumpe and all.. musti org lain yg start.. and if ade kelapangan aku smpai.. entah nape aku tak iyer2 bab ni.. tpi aku ingt.. aku pasti ingt.. kalau ade kelapangan lain, kite buat mcm family day plak.. teringin nk holiday ramai2 kan... kan kan.. =)

ape2 pon, aku syg korang bangat.. byk kenangan nye.. bukan boleh tukar ganti.. sbb chite pasai skolah menengah ade lah name dieorg yg aku sebut.. =) HUG with LOVE!!



ps - so tinggai aku ngan D lah nie.. yg lain dh setel and hampir ke arah setel.. FINE!! =p

No comments: