11 November 2012

kawan baru



hehe.. nie kawan bru saya.. nama candles.. dri ausie.. aku kan benarnye tak ade lah pndai sgt nk speaking2 nie.. just simple2 with grammar yang entah ape2 boleh lah.. hahaha.. last time Matt dtg dri ausie jugak.. kawan kepada kimi lah, ade band and akan tour here hujung bulan dpan.. xsabau nye rase nk ikot deme jalan2.. haaaaaa..

and nie candles kawan kepada si Matt.. kimi xpenah jumpe and xpenah add pn kt fb.. kimi pon atas dasar tolong kawan.. boleh lah bwak candles jalan2 here.. die smpai rabu.. capek ahh kalau pegi lepak time balik keje.. aku pn skrg balik keje, makan and terus balik umah aje..

so jumaat mlm sabtu.. decide bwak die g gig yang nik buat kt shah alam.. ade whales main.. so dpt jumpe member2 lame.. penting tue.. hehehe.. so bawak candles.. and die suke bangat semua music2 nie.. so ade lah modal nk sembang kan.. **aku ckp cmpur2 indonesia sbb die pandai ckp and membacer dlm BM.. tp malu sbb die blajar bahase indonesia.. lain dri cni.. fasih tu..

sabtu aku ngan D and ely gengs g mandi manda.. so aby bawak candles jalan2 siang hari.. and mlm bru lah kiteorg dinner ramai2 kt william kt danau.. yup!
love dat place.. nk g lagi makan nasik goreng soft crab... nyumnyum..

benarnye ade reunion aku ngan geng2 skolah lame.. tp dh alang2 candles suke makan.. bwak lah die makan skali.. balik dri tue.. g mandi air panas.. chill aje kt air panas tue.. aku pn xmandi.. saje2 teman candles aje.. leh sembang2.. =))
ape2 pon nanti bfore krismas maybe die ambek transit ke cnie lagi.. bfore balik ke ausie.. skrg die kt hong kong.. keje sane.. aku salut die.. keje2 and travel.. and 1 thing yg super impress die penah duk kt artic.. antartika.. gile............................

nice to meet u =)



ps - nanti nk jalan2 melaka, singapore ngan Matt and kawan die.. speaking lah mak temah.. smpai tegeliat2 lidah.. hahaha...

No comments: