11 November 2012

gelak . fun day . lari2 . takut


bhahahahahahhahaha... aku xpenah pegi sunway lagoon.. serius... entah nape xpenah into sukan berair nie.. bhahahahahaha.. aku suke laaaaa sejak2 g desa water park last time yg D bawak same2 tue aku suke main gelongsor air tue.. wpon aku gayat tahap dewa tpi aku rse safe plak main dat thing.. hahaha..


sy trase hapy sbb kt sunway lagoon die nye gelongsor kompom2 lagi besau2 and best.. ahaaaaaaaaaa... sekali? harapan musnah..gelongsor air yg besau2 tgk renovated.. kena plak aku dlm area bulan mengambang lagi.. syg plak D bayar mahai tpi die pn xpuas main.. stakat main air kt bawah2 aje.. harga tiket dh naik, tpi brang2 dlm tue xsiap lagi.. kapitalis betoi.. tamak untung.. aku pikir kiteorg aje dh 6 org.. dh brape tue.. pikir yg dtg family bwak skali nenek, tok ayah, cucu cicit.. mau nye seribu abes nk masuk theme park aje.. bapok membazir nye..

sebelom mandi manda jalan2 kt taman haiwan die.. adelah bbrape haiwan yang nmpak agak terseksa dgn enviroment ctu.. hahahahaha... beruang nampak tak hapy aje.. and haiwan2 lain yg comel2 ajelah.. xde nye ko dpt pegang rimau.. jgn berangan ok.. hahaha..
lepas jalan2 tukar baju semua and mandi... ok lah die xde strict sgt psai pemakaian.. gile.. kalau dh muslimah pn kena pkai swim suit ape ke jadahnye kan.. ade2 saje lah peraturan nie.. haha.. D pn tak excited nk mandi.. rendam2 and berenang ke tepian ajelah.. aku chillax aje kt kusi tepi.. tgk gelagat org..

and lepas dh mandi semua, mencekik dan tukar baju.. jalan2 ke atas.. asal lalu aje kt rimau musti nk tgk.. haha.. adict gile nk tgk rimau.. padahal rimau tue tidu aje.. dpt tgk die bangun pon 3 saat aje.. bangun bejalan selangkah 2 pastu tidu balik.. mmg kuang asam moment itu.. ingtkn die nk buat aksi sarkas ke.. sbb aku rase aku plak yg sarkas and die xminat pon nk tgk.. so tidu lebih baik.. bhahahahahahahahahahahahahahahahahahaha...

and da best part of da day.. aku masuk scream park.. aku masuk ok!! bhahahahhaha.. wpon intro die aje mmg dh shit ass gile babi.. tpi entah ape kekuatan yg aku dpt, aku masuk gak.. dlm pale nie aku pikir deme2 tue org.. mane ade hantu there.. TAHI! takut nk mati dlm tue.. hahaha.. part zombie tak takut sgt sbb hantu org puteh.. alaahai.. aku boleh aje terima.. hahaha.. aku paling benci bile kt sudut2 gelap.. ade aje lembaga itam tunggu ko.. babi nye.. aku rse aku tak jerit sgt.. aku nie jenis gamam ckit.. then bru menjerit.. haha..

ade lah dlm 15 minit ke 20 minit dlm tue.. aku rse kiteorg kuat pon sbb ade uncle ngan ank die nie.. chillax bro.. relax gile.. aku, and ank buah ely 2 org dh nk histeria dh.. hahahahaha.. last part ponti tue ok lah.. bab pocong yg tinggi2 putih tue mmg kimekk... semua patung aje.. then last2 kt pintu kuar ade sekor yang gerak.. nasib die tak lompat aje.. kalu die lompat mmg pengsan.. bhahahahahahahahahahaha..

wpon aku mendapat mentaly traumaties lepas kejadian scream park tue aku OK! bhahhahahaha..

thanks D, menyusahkan ko aje.. nanti aku plan lah plak.. makan somewhere only we know utk membalas ape yg tak terblas nie..
thank you so much!! =DD




ps - nasib baik roller coster semua xde.. kalau tak musti aku kena naik jugak tue.. hahaha..

No comments: