11 November 2012

Rock rock from Away


hahahahahaha... rock2 yg dtg2 dri luar la nie.. adoi nye pon.. aku xminat band yg nk mai dri obersea dlm list rockaway so xniat lah nk g pon.. but last2 minit ade rzeki dtg dri lynn yg tersyg.. ahaks.. dpt tiket2 free dri kawan nye..and die yg dri jb sanggup plak dtg.. best ape, tiket tu bukan harge 50.. harga 100++, kalau ikot logik akal mmg idok ler aku beli nye..
pegi sbb dh dpt tiket and nk jumpe gadis2 cun jb so aku pegi jugak ngan aby.. wit kc and mal yang join the ride kan.. gitu~


jauh mak aii tempat nye.. parking plak mcm cilake.. haha.. maybe silap juge sbb dtg pn agak2 ptg.. kalau dtg awai leh juge berebut parking yg dekat ckit.. nasib baik org jahat tidak berniat lagi nk g merompak di dlm gelap kt citu.. sumpah bahaye gile part nk balik.. xde lampu.. mencarik kete dlm kegelapan.. busuk hati.. nasib baik parking free.. =p

smpai2 budak2 jb dh get ready nk jump2 dh.. and da tak best moment tlepas bunkface.. **tak best ke.. ok lah.. aku pn dh lame xtgk dieorg sejak2 dh jdik retis nie kan.. then after dat set ur goal.. ape yg aku tgk? ok.. band mate dieorg kacak.. hehehehehe..

disbbkan kurang minat + panas yg amat kt luar.. kimi decide lpak kt local band aje.. ahaaaaa.. aircond wey.. hahaha.. ramai2 pon masih sejuk.. penting tu.. mmg kalau nk berlengas kt luar.. semua pakat ambek aircond dlm nie.. lepak duduk kt blakang2 kan.. dpt tgk Sphere yg xpenah tgk.. ke aku penah.. entah.. muck and AA mcm biase.. aku tgk gak..

then chill, lapar makan and all.. tgk unearth nye set smbil makan burger bakar kaw2.. haa.. mane lagi tempat buat mcm nie.. hahahaahahha... smbung balik tgk OAG.. wooo.. dgn org baru.. oag dh power.. and dat Radhi.. suci nye muke.. suke aku tgk die.. ade aura gitu.. **lebih2 puji.. haha..

lepas dri OAG dh masuk band2 main mcm disko2 bunyian nye.. ok mmg xmasuk.. lepak luar tgk koffin kanser.. aku tak fans.. but dat uncle mmg ohsemness.. rambut die aa.. rajin betoi die membela nye kan.. kalau aku buat rambut cam tu agak2 time tidu mesti mama potong.. haahahaaha.. and bunyik yg same dtg dri soulfly.. yaa.. just aby and daut so in dat lagu2.. so gile2.. aku? krik krik krik... hahaha.. tp sound die mmg smpai sbijik2.. best2!

balik dri kejadian, pegi makan wit amert and the geng... yg part and the geng tue xkenai semua.. so so ajelah.. lepak jumpe cabi.. tau? cabiharusdirejam tue.. first time jumpe.. ari tue jumpe kembar die miena.. and die kembar miena plak, cabi.. hahaha.. they so cute together2..

ape2 pon yg dpt di simpulkan di sni.. org kite pengotor, makan bersepah2.. lepas makan xreti nk crik tong smpah.. xcacat pon badan ko jalan ckit  ke tong sampah yg sekang2 kera.. tak de rase dlm diri nk kemas kan plastik + botol2 sndri punye lepas makan.. nasib baik dieorg mengajikn bangla2 tue.. kalau tak aku xtau lah tempat tue jdik ape..

sekian laporan sy utk rock rock form away..


ps - nk tgk sigur ros plak.. ahaaaaaa..

No comments: