02 December 2012

coldplay





heeeee.. xde lah live mane pon.. =p dieorg buat promotion untuk dvd konsert yang bakal kuar.. dh kuar dh pon dat dvd.. kalau tgk konsert nye mereka mmg smpai tahan meneteskan air mata.. kami xbeli pon lagi dvd nye.. masih dlm perancangan nk membeli..

apesal power sgt set up mereka gamak nye.. kalau ikot ape yg aku tgk kt tb and utube, konsert2 luar xpenah gagai menghapykan khalayak yg datang.. even kite tgk kt screen 14" aje pon dh rase bapok best nye konsert luar.. **perasan dh byk g konsert.. padahal bru g skali dua aje..

aku bukan lah fans konsert besar.. aku gigih pegi pn sbb tiket free @ mmg minat mati same line up.. band yg aku minat pn xleh nk tarik crowd smpai kena buat kt stadium.. hahaha...

nk dijadikan chite, mase kite2 tgk documentari concert coldplay nie kt cinema berdekatan.. depa ngah live kt ausie.. and radiohead kat sane jugak.. sekangkang kera aje.. kalau lah boleh naik tongkang ke sane.. aku rase aku smpai jugak ke ausie utk tgk coldplay xpon radiohead.. tp ape kan daya.. gaji aku bukan puluh ribu yg boleh tibe2 decide nk g konsert kat sane.. kan..

wpon hanye di dalam cinema.. puas, layan dan sound best.. xpelah iyer skadar mobie + chit chat ckit2.. siap sing along.. yg org2 dlm cinema siap tepuk tangan.. utk mobie ringkas mcm tue pn boleh jdik ful house bayangkan ape yg dieorg boleh buat kalau betoi2 live in kl... oh mai...

=))

ape2 pon.. thanks jimrock sbb alertkan aku dgn dis coldplay things.. die yg twitkan aku link dri gsc nie.. and B sanggup bangun awai tuk kejar tiket nie.. haha.. thanky!


ps - sigur ros? ahaaa....

No comments: