05 July 2012

TIA TOUR

lambat nye aku nk chite here.. haha.. baru ade mood nk mnaip panjang lebar dlm kamar ku yg tersayang nie kan... haha.. aku kan mmg dh tau dh psai split 7 inch daighila ngan TIA nie.. so aku tggguuuuuu punye tgguuuuu akhirnye kuar jugak!


so lepas balik keje mcm biase lah.. kunun2 aby akan ambek aku kt ttwangse mcm biase.. last2 train rosak.. aku dh terkesima.. mcm nk nanges pn ade.. sbb org keje rapid tue pn xsure train akan gerak kul brape.. damn.. aku dh panas atie dh.. call aby die mcm nk dtg.. and akhirnye aku tumpang kc yang naik ngan hana ke Solaris.. kecian jugak kt kimi kalu nk ulang alik.. dh lah nk pepom.. penat pulak.. so smpai2 aje org xbrape ramai lagi.. mcm biase lah.. kalu janji melayu tue.. kul 8 jdik kul 10 @ 11 kan.. dh terbiase begitu.. semua pn dtg lewat2 skit..


aku yg tepacak awai nie.. lepak2 lah minum dulu.. and lepak depan black box sembang2.. naya betoii.. smpai tahap lemau menunggu.. rupenye time aku smpai tue set up pon belom abes lagi.. sound check sound check.. sembang nye sembang.. start sudah..



dlm 10 ke 1030 Inquiry first band, aku nk ckp ape.. mmg aku dh start minat dgr Inquiry nie.. almaklum lah sy dpt cd free.. bhehehe~ second Memorial lepas tue TIA yang di tggu2... aku duk depan skali.. puas!! terase masuk alam lain ok.. selama nie aku tgk dieorg dlm video aje.. tiap2 kali dieorg update any video musti aku tgk.. and xtahu brape kali aku layan.. haha.. abes obses!! =))


lepas dri tue Virginiaa aku dh terdampar pilu dh kt belakang.. penat.. haha.. layan smpai abes and tggu Daighila pepom.. mmg mengila lahh.. aku penah tgk dieorg yang bru nie skali aje kt Homerun Release Party and skali lagi di sni.. rabak lah org.. Duan plak kan.. haaaa... havoc! aku tggu jugak smpai abes.. fun! aku dh lame xg gig yang fun and free aje.. haha..


jumpe Afio aaa pling aku xsangke skali... then yang lain2 mmg dh biase ketemuk di gig.. so sembang2 lebat ajelah mcm biase.. balik tue lepak makan jap ngan Putri and Daud kt uptown Damansara.. Thanks sbb bawak g minum air kelapa laut yg ohsem dat day Kimi =D


ape2 pon aku puas atie dgn sound dri TIA.. yang lain aku xkesah sgt.. hahaha.. tgk Kimi on stage on best aa... **nie ambek atie aje ok.. =p




ps - bile lgi dpat tgk dieorg agak nye... urmm...



No comments: