05 July 2012

berenang2 ketepian

bhahahahahahha... berenang mende nye.. aku xberenang pon.. aku berendam aje.. =)


dh lame cadang2 nk mandi sungai.. serius! rindu nk mandi2.. makan bihun goreng tepi sungai... tgk hijau2.. **mengelabah kan.. haha.. dh lame dh cadang2 nk mandi sungai.. so mengajak lah si D and yang lain2 join.. akhirnye kami pegi be4 aje.. aku, Kimi, Ipa and D.. haha.. comel... aku masak2 ckit lah.. bihun goreng and ayam goreng.. Kimi di amanahkan buat air.. and atas persetujuan di nsk nk buat air laici.. haha..
mlm sblom kejdian tu g beli2 brang kan nsk... die kate aku comel pilih sayur.. padahal aku bacer signboard2 yang ade name2 syur tue.. haha.. aku was2 aje.. kuchai tue yang mane =p

bergerak kul 9 ke Ulu Yam.. bajet nk mandi kt yg port2 ulu yam dh buat tue.. tp D ajak lepak Restu Ibu.. so crik lah... atas lagi dri ulu yam... nyum nyumm.. aku mandi ok before g mandi sungai nie.. dieorg xtau lah.. haha.. kire2 byk plak brg yg di bwak.. dengan se tong air nye mcm nk buat kenduri 10 org.. bijak2...
tpi laici punye psai ape ade kesah kan.. haha..

smpai2 mencekik and terjun air.. hamboii D lupe diri mse terjun tue.. adik aku malu2 kunun.. almaklum lah die mcm xin plak dlm team kiteorg.. bwah umor.. haha..

seronok plak skali skala pikinik mcm nie.. hapy aje.. dok membayang kan buat gig dalam utan banat nie pon ade.. tenang aje.. tpi xtau lah ade org akan kacau ke x kan.. haha.. private party gitu.. nie pon ade plan lagi ngan yang lain2 nk buat second trip.. ajak ramai2 ckit leh bbq semua.. ohsem!! xtau lah sebelom puase nie jdik ke x..

teringin nk ajak kc.. skrg nie aktivity best2 jdik musti tak terbawak kc... pindah mai slayang lah kc.. leh slalu bwak ang jalan2.. haha!

ape2 pon sejak ade Kimi aktivity aku ade aje.. tiap2 minggu ade aje aktivity kembung kan perut dengan die.. hahahahaha.. makin gebu lah sy mcm nie... thanky!!


ps - mcm xjdik aje ke Sabah.. Sigur Ros dtg kan.. =DD yeepaa!!

2 comments:

-XaXao- said...

hamboi! bestnyee mandi manda :P

ckindollah said...

dh lame teringin... hehehe~