28 June 2012

Skarang

hai hai... lame nye tak spend mase nk menaip di sini... almaklumlah tenet xde kt umah.. so nk ambek mood menaip tue mmg payah.. perlukan suasan yang amat sejahtera bru lah boleh taip ngan baik.. **mcm lah nk masuk pertandingan kan.. bhahahaha..

so mcmane idup skrg?
heeeeeeee... semua org dh tau dan nmpak kali.. aku skrg sudah ada pacar baru.. gitu~ aku mlas nk kecoh sebenarnye.. tpi people mcm ok aje.. and not asking much.. so suke plak nk ckp dat kimi is mine.. haaaaa... jgn main2.. =D

aktivity gig aku sgt2 rancak.. and aku ade buat lah ckit kolaj gmbr2 gig yg aku pegi and yg paling best of cos mase TIA tour ari tue.. histeria aku! bhahahaahahaha.. rindu gile kot.. after 2-3 thun bru jumpe balik dieorg.. and dieorg kenai aku lagi.. tet!! **nk ckp byk kali jugak..

aku join yang kt Solaris, Dutamas and Shah Alam.. yang kt Solaris, Kimi pepom.. ni baru kali ke 2 aku tgk die on stage.. best! =)

and dis week ade lagi event yg aku akan pegi :


mcm biase lah.. kalu Si Ecah yang kasik slot.. mmg aku bukak kt kawan2 aje.. hehehehe.. and nie antara yang bru utk Spritz!!! and aku ajak band si Farid The Grass utk main jugak.. so aku akan trun sabtu ajelah kot.. ahad aku pn ade plan benda lain..

so kalu free and nk berjimba jom trun sabtu nie =)


ps - nanti nak detailkan and uplod gmbr2 gig here.. yeeeeeeeeee...

No comments: