05 July 2012

Dis Week

aku menunggu tiap2 kali ujung minggu... skrg kan ari mcm berjalan pantas aje.. kejap senin.. kejap dh jumaat... tu tanda2 kecik lah tue dunia nie dh akhir zaman.. hehe.. **tibe2..

flyers yg bawah.. kompius kan flyers die.. hahaha..

sbenarnye aku nk g gig yang TIA main.. ade sgala mcm band tpi serius aku xtau pon tiket die limited... what the heck! =p so aku mencarik alternatif hujung minggu yang lain dgn LITE... yeeeeehaa... aku kn penah tgk dieorg.. so dis one lgi 1 kali..


wit ATC ---- aku penah dgr band nie.. yan kasik aku pinjam cd dieorg.. so aku layan.. gile.. dpt tgk live nie.. hehe.. and ade lgi 1 band lain... Lite kt doopel cafe kt cm... sebelom di kejadian Lite nie.. ade Zine Fest jugak kt annexe.. free lagi tue... g lah jenguk2 sat sementara nk tggu Lite start kan.. =)

ahad plak.. aku ade kenduri... Elly Kawen u'oolss... mcm xcaye.. kejap aje mase berlalu... dri kami duk tangguh2 buat baju pengapit semua.. gile!! tak terkejar aku utk tahun nie.. semua berjalan dgn laju.. and tibe2 dh nk puase dan raye bagai.. oh mai mai..

ape2 pon.. aku hrap semua ape yang dirancang bejalan lancar... xde aral yang melintang.. and semua akan hapy dgn majlis nie.. Amin...


ps - xsbar nk puase =)

No comments: