10 January 2012

Songlap 2011

aku mmg menyimpan angan2 nk tgk mobie nie.. last2 xdpt.. sbb kekangan duet utk bersosial.. die kuar agak2 ujung bulan jugak lah.. aku suke simpan duet makan aje utk ujung bulan.. bersosial hanye di awai bulan.. hehehe..

and akhirnya kak long hulur kt aku mobie pkai skype.. bhahahaha.. canggih x? =p die kasik Ombak Rindu, Datin Ghairah, Songlap and ape benda Toyol entah.. aku lupe lah name mobie tue.. malas nk google =DD

Ombak Rindu aku bukan nk review, tp aku tgk smbil forward, sbb chite tue leleh sgt.. dgn emosi yang kurang stabil.. aku xboleh terus tgk.. nanti ke laut jdik nye.. bhahahahahhahaa.. Datin Ghairah??? erk.. agak2 aku tgk x??

Songlap 2011

Rating : 9/10



aku kan kurang tgk chite melayu.. bukan xtgk ok.. aku tgk.. tp dgr2 review dri org2 dulu bru g tgk.. bhehehehhe... and die 1 mmg dri first kuar lagi amert dh kate best.. ade ade lagi 2-3 org kate best.. tue yang buat aku nk tgk.. lgi pon tgk gazet die mcm best aje..

chite die mmg xmengecewakan... pasai balik tabir sindikit jual2 budak, pelacuran, judi and mcm2 lagi lah.. semua disusun cantek jdik 1 jalan chite yang x meleret sgt... ini taraf mobie lah.. bukan taraf2 drama masuk wayang ok!!

dat Shafie, Sam mmg pandai bawak watak.. aku suke si mukhsin nie berlakon.. menjdik abes... die nye berlakon lagi real dri yang blakon ombak rindu tue.. serius!

aku susah nk pujie melambung, yang dtg dri aku mmg kadang2 tue yang buruk2 ajekan.. tpi yang nie positif plak dri aku =)
ade jugak org kate dis mobie xbest, jalan chite ade yang part busan.. itu biase lah kan... ape2 pon saluuuutt buat jalan chite best nie.. moge dpt lah menang ape2 anugerah for dis mobie...



ps - terlepas tgk the muppets... terase rugi sgt.. T_________T

2 comments:

Kc Kasedah said...

songlap ada part yg aku tak suka. tak sampai pun ada, maybe aku tgk kat youtube!


dan part last aku taktau apa jadi, kau tau? youtube takde sia part tu!

ckindollah said...

bheheheh...
ade part aku aku xpaham, pastu aku paham2 kan =p

last skali, adik die gerak ke kuantan..
tinggai abg die..
adik die g ngan hawa and baby aje..

aku rse ade ni smbungan..