06 January 2012

terkurung @ terbang bebas

ade org memilih utk duduk merenung ke blakang

ade org memilih utk berlari pantas ke hadapan

ade org memilih utk mati

ade org memilih utk abaikan dan melepaskan

keptusan memilih terletak di tangan sndri... kalu aku melihat org boleh bahagia sekilas lalu, org boleh melupekan kan dgn 1 pejaman mata..

kenape aku masih tidak memilih?
kenape aku masih tidak memilih jalan aku?
mungkin aku bukan org??

aku sudah memilih ke??.. aku rse aku belom buat keputusan.. aku hanye momok kan yang aku bukan penanti, tp aku kelihatan menanti..
aku juga momok kan aku sedang bermove on, tp aku kelihatan static..

brape lame lagi mase utk aku pulih kan jiwa gile nie..
urm...

aku mahu jugak terbang bebas, aku dh dibuka kan pagar.. aku dh dibuke kan ikatan kaki.. tp aku masih di cni.. dalam kurungan ilusi ini..

T___________T


ps - patutnye aku boleh, tp aku xboleh jugak... urm... entah bile yang boleh xtau lah~

No comments: