10 January 2012

balik kampung xsempat tanam jagung partII

ceh... terpakse buat part2 sbb aku yang gemuk dan malas nie lambat kuar kan gmbr dri b-e.. hamboii sejak boleh ping ping nie b-e makin disisihkan.. =DD

xde lah, stongkol tue name aje gah, bateri berjalan mcm air.. mmg kena cas saje.. menyampah.. kena plak tuan die kan pelupe.. mane penah jenis bawak2 keluar charger g mane2... padan lah.. lepas nie kena beli USB utk stongkol.. senang cas kt opis..

nie gmbr2 dri phone :

nie baju pinjam, suke plak jenis tangan mcm nie.. so baju sanding tue nanti mcm lah nie =DD

baju ngan tudung mmg jauh sgt kaler nye.. bhahahahhaha... mlm, ape ade kesah~

ank sedara yang aku duk layan, camere freak... mse kecik pon aku duk melayan.. bile dh besar nie ingtkan die xkenai aku.. rupenye ok lgi... ajak sembang and teman die makan.. =)
miss all the gurls... 

acara mengubah hantaran last minit.. bhahahaha.. ini biase lah kan.. aku jdik tkang tgk aje.. sbb dh mamai gile mase nie.. 5minit kemudian aku dh lelap dh..


ps - akan balik lagi kot ke kmpg, my paklong, ank kpd tok su nk kawen... urm.. die lah yang bawak aku jalan2 kalu aku balik kmpg, cal ajee.. lepas nie die dh xde.. sape nk bwak aku jalan2 lagii... 



No comments: