13 November 2011

visiting Uncle John hous

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... lame xdtg cnie... saje, dtg for krismas... bnyk deko2 krismas dh start pasang here and there... and ade jugak perabot2 yang dh tukar... kelaaaaaaas Uncle John, ade aje perayaan tukar perabot baru...
kalu ikot mak, mmg lah mak xmampu nok =)

ingtkan nk singgah makan meatball tpi sure pack dapur Uncle John, so decide makan mek d aje... xkesah.. and ade battle ape entah.. ramai org kt ctu... aku ngan D, layan ajelah... makan and bru berjalan ke Uncle John hous..
first skali nmpak dinner table, waaaaaaaaaaaa... i want dat in my hous, wpon xdelah sepanjang2 table leh sumbat.. tp teringin gak nk empat makan yg best and berselera nk makan.. haha.. deko westen utk dinner table mmg best... hukhuk~
and after dat berangan sofa, bilik2, ruang tamu, perghhhhhhhh... kalu aku dilahirkan dlm kluarge yg mewah kan.......................... bilik aku pasti nye penuh brang dri Uncle John hous nie......... haaaaaaaaaaaaaaaaa!!! **D benci gile dis statement, tpi xkire nk pakai gak!

Uncle John hous a.k.a IKEA lah.. tet!!

aku ngan D suke aa berangan.. i want dis, i want dat... bahahahaha... but yup, moge impian, angan2 ku menjdik kenyataan.... amin =) **nk penuhkan umah, cntek kan umah dgn hasil titik peluh sndri...

love to see a smile form her... heeeeeeeeeee.... heloo, nie umah Uncle John ok!

pokok krismas... aku ade gak ambek ngan pokok, dlm fb...

in da bedroom... nmpak ade org kt blakang tue, xkesah!! 


ps - freak? xde sape kesah pon... aku up side down pon sape kesah~

No comments: