13 November 2011

mroyan??



1. astro ni, kalu ade 1 benda bru yg tue lah die duk ulang siang mlm..


2. ade member2 tabah berdiet utk idup sehat, aku nie time keje yer yer aje diet, sabtu ahad makan mcm ade saka! Urm...


3. di saat2 ini aku teringat fain and journey to de other world.. Missed dat place..


4. kn best kalu aku ber atie batu, ini tidak.. Aku ber atie jelly lembik terlbih air..


5. kalu boleh undur kan mase, aku nk kembali just 3 thun keblakang aje.. Byk yg nk di adjustkan..


6. berat bahu atas dugaan Tuhan.. trus sabar =)


7. what is alat music yg kena tekan mcm piano tp kena tiup2 gak nie... Aku dh tua dh!


8. now choral speaking.. Aku pnah masuk dpt no 1 mse form 2 yg sbenarnye xhafal pn.. Haha. Kumat kamit mulut aje.. Haaaaaaaa...


9. perghhh.. Kotak secret yg bru nie bkin malu jugak.. Mcm menjimbit kemegahan, wa xmau tunjuk kt org pn.. Payah!


10. kecian die, sudah jtuh ditimba lori balak.. Moge die tabah, nmpak mcm bgitu down skali.. Erm..


semua nye aku!




ps - mroyan + twitter mmg serasi =)



No comments: