13 November 2011

anugerah cermerlang

aku bukan lah budak super bijak yang akan naik ke pentas tiap2 tahun utk anugerah cemerlang... and yg sebenarnye aku xpenah naik pentas utk terima kemenangan di dalam kelas kecuali utk sukan, ambek sijil kedatangan penuh, ambek hadiah ape2 lah yg aku masuk, tpi bukan dri segi akademik.. buat persembahan apetah lah, aku xsuke naik pentas lah aku rse... xpenah teringin.. hahahahhahahahahahaaha~


and last sabtuday, aku ikot adik pegi skolah die... yeah, its like 745 in da morning dah terpacak kt depan skolah di antar kan oleh ayah.. =DD aku ngan selekeh gile, pakai baju pinjam pegi aje...
sorang2 there, and aku sedap meroyan and membuat lintas langsung kt twitter about dis anugerah cemerlang... fun actually and mcm sesuatu yang membanggekan...
part yang fun tue mmg part ade persembahan ajelah, bahahahahahaha.. mase dat uncle yang merasmikan dtg, aku duk... boringg... boringg.... boringg......................................... **lame gile di berucap and no one cares =DD

aku suke skolah nie, semua pompuan... setiap darjah ade 2 kelas aje.. so cikgu2 boleh fokus lebih kt budak2... and dieorg ade ajar bahase cine utk student, so tue jdik bahase tambahan lain kt skolah tue... bagus jugak lah, smpai ade persembahan budak india ckp cina dat day... wpon aku xpaham ape die ckp, tpi atleast dieorg leh ckp dan paham bahase lain... cool =)

start sharp kul 8 and abes 10 lebih.. sronok.. hehe.. lame x join benda2 berkaitan skolah kan.. tgk budak2 bijak ambek hadiah lebih dri 4.. kalu ank aku tue bangge tue... and bile jdik plajar contoh ko dpt crown and hadiah semua, bagi aku tue pengalak semangat tuk budak tue.. bagus laa...
bile kite asyik di momok dgn chite2 busuk budak2 tp sebenarnye ade lagi yang masih di jalan yang benar dan ade jugak pelapis yang baik kan..
wpon bukan utk ngara tp tuk family die, mase depan die sndri... moge yang baik2 tuk adik2... moge masuk skolah menengah xmakin terpesong serong... =)

balik, beli2 brang tuk masak.. heeeeeeeeeee...

moge mak lekas2 sembuh and sehat slalu... doakan yang baik2 buat ayah dan mak.. =)


cute!! bukan cikgu tue, tpi budak tue =D

xtau brape juta kasik aku tgu dis thing, bahhaahhahahaha.... 



ps - kalu aku rse saket, aku terase yg ade org lagi saket dri aku~

No comments: