07 November 2010

adik manje UPDATE


exklusiff nie... bahahaha.. aku xpenah lagi tnjuk adik kt mane2 luangan.. FB pon malas nk uplod.. so aku naik kan lah sekeping 2 kt cni aje.. nie name nyer adik.. penghibur yg agak baru kt umah nie.. manje ngade2 mmg dh tabiat die.. and skrg sudah pandai panjat meja and mintak makanan kalu tidak dilayan.. sebijak Lilo =)
gud gud.. xsabar nk tgk die besar.. sbb mase kcik2 nie mudah dpt penyakit.. jenuh jugak aku menjage nye mase deman dekat seminggu ari tue.. suap makan, kasik susu, kasik ubatan... 3 kali sehari plak tue.. aku xkan lupe tue.. hehehehehe.. penat!! **kalu melayan kehendak manusia musti lagi penat.. hehehehe...
ape2 pon ini lah adik =)



wt muke sbb aku kacau time die tidu, saje nk snap gmbr die.. sbb xpenah lagi ambek.. hehe~

ps - mama berangan nk parsii lagii... aduhaiii~

2 comments:

Kc Kasedah said...

rindu adekkkk. seb bek hp tade kameraa..kalo takk.. abes! haha gambo dia je penuh!

ckindollah said...

hehehe.. tue lah tue..
hp mmg penuh gmbr die aje~