07 November 2010

rindu wey

smlm meluangkn mase melawat page spritz!!! lame jugak aku xtgk2.. aku jdik teruja ckit lepas yan mengchat kan aku sesuatu yg sgt2 BEST didgr =DDD
xsabar nk tggu dpt official date and sebar bapak2 kt semua org.. bangge gile2 tenuk wt korang yg xpenah aku xsyg... p dgr lagu2 dieorg kt page nie haa : http://www.reverbnation.com/spritz 
hehehehehe... =)

SUMPAH WEY
RINDU NK DGR KORANG LIVE!!!
**aku yg mereng penah berangan nk wt jamm session and suruh akta angkase wt opening and ofcozz aku tidak dilayan oleh yan =((

bahahahahaha... RINDUUUnye... **nk tgk die ketuk drum lagu spritz!!!.. damn!! T_T


gmbr kt penang cntek2 kan??? **bahahahahaha.. puji dri sndri~

ps - wey.. bile nk wt jamm session.. kecian aa kt peminat sanggup mati katak nie... huhuhu~

No comments: