07 November 2010

sempit meja

bahaha.. skrg nie sape yg menumpang meja sape nie.. aku terase mcm aku nie menumpang meja tidu si Kim plak.. cet.. die dh mengsempitkan meja aku yg mmg kecik nie... mmg aku kaki mengalah kalu ngan die.. marah pon xgune sbb mmg die akan wt2 xkesah aje ngan ape aku ckp... cet!!


nmpak x betape mengalah nye aku ngan si Kim nie.. smpai kena taip2 dlm keadaan laptop senget sebelah.. nasib baik ko dh beranak kan aku ank kucin yg bulat2.. konsider nk balas jase baik lah nie.. bahahahahaha..
and die juge akan kejut aku tuk kuar dri bilik **xreti bukak pintu bilik sbb aku slalu kunci.. and nk masuk bilik **jugak xreti bukak dri luar sbb aku selalu kunci pintu bilik... bahahaha...

tgklah brape sedap die tiduk sbb ditembak ngan kipas + malam nie sejuk plak kan... xpeduli pon aku tolak2 die sbb perlukan space utk mouse.. =DD ape2 pon mmg die ajelah yg kuat dgr aku sembang n balas balik ape yg aku ckp.. THANKS KIM...

ps - kalu dtg umah kena biasekan tgk family aku berckp ngan kucing secare rutin.. termasuk aku... bahahahahhaa....

No comments: