11 March 2013

update penting

bahahaha.....

xpenting pon... tpi aku rindu nk update jugak... sebulan jugak aku tak mencoretkan ape2 di cni... bukan malas... bukan nye kerana kemalasan tahap dewa tapi tenet xde kt umah... haha... mcm biase lah... ekonomi aku bukan selalu nye baik... kalau tibe2 ade spending lebih di tmpt lain, tmpt yang dirasekan tidak perlu di utamakan, xyah bayor.. haha..
tpi lame2 tinggi melambong jugak tue... kemak kan dieorg nie.. xpakai pn kena bayar.. **padahal mmg mcm tue.. saje nk marah jgak..

aktivity keje yang belambak2 jugak buat aku mlas nk menaip riang kt sni... mane lah ade kelapangan... membacer blog boleh lah... membuke 9gag seperti biase.. mmg dh jdik rutin amanat pagi2... kalau tak mood nie mcm kosong aje.. mcm xde jiwa gitu... chewah... ckp mcm keje kt terik matahari.. padahal beraircond aje 24jam... =))

aktivity aku penuh jugak dis month... last week che pah kawen... =) suke!! aku kan dayang2 senandung die.. musti lah aku suke... and utk belah lelaki ade lagi 24hb nie.. aku pn dayang senandung jugak.. haha... so akan spend time jgak kt kenduri die.. and da best part uncle angkt kimi nk dtg cnie dri ausie.. yeeeahhh! suke... and hope die bawak dtg laura mcm yg aku impi kan.. die pn kate cd2 laura kt sana mahai... kalau ade and berpatutan die akn belikan... **yaaaa... kena bayar balik lah... ingt free~

yg bru2 jdik sebulan 2 nie... si b dh ajar aku mcm fish manhattan.. dan akibat dri itu... aku selalu terliur akan kesedapan nye... sbb benda2 yg agak2 bercost mcm tue xleh lah nk makan selalu... dh 2 kali makan nie pn sbb gaji dh masuk aje.. haha... boleh lah skali skala manja kan perut untuk makan sedap kan... keje teruk2 kena jugak belanje kan diri sndiri... hapy2 maa =))

and ade jugak mobie2 yang aku tgk sebulan 2 nie... nanti aku update skali lah mobie2 semua... skrg nie rse nk dowlod sndiri tpi dh 2 kali tertipu ngan jiwang nye mobie terus aku tak rase nk dowlod mobie lagi... jebon gile... dh lah tggu 3 jam... pastu ape yg ko dowlod tue mmg bukan bukan bukan mobie yg ko nak... rase nk rejam ngan batu aje org yg uplod mobie tue... huh! **aku rase die terlalu byk mase utk buat mcm tue, ade ke uplod mobie lame2 zaman 70' tukar tajuk mobie2 baru... geram aje!!  hahaha...

ape2 pon.... moge lekas2 lah bulan 5.... T_______T nk instagram sndiri... nk ambek gmbr sendiri... nk semua sendiri...


ps - dh plan2 utk bulan 4... and tak g mono kot... =( nk buat mcmane... kalau kaye berduet boleh lah pegi semua yg di hajatkan... jb and art of noise lagi best dri mono... best kan best kan... urmm.....

No comments: