16 September 2012

yang sebenarNYE #4

aku xjumpe title ni yang no 4 so maybe nie lah smbungan dgn yang no 3 kan.. bhahahahahahahaha... yang sebenarnye tentang aku yang xbest nie..

1. sudah menjdik seorg fans twitter sgt2 gile bertwit. sile follow : @ckindollah

2. trauma lintas jalan kalau traffic light rosak.. and aku rse aku xpandai bajet kete tue ngah laju ke, ngah pelan ke.. nk kasik aku jalan ke.. ahaa.. aku mmg fail bab nie..

3. first time makan biskot panda yg femes tue last sabtuday, alaa yang ade cekelat dlm die tue... kotak warne merah.. haha.. so mcm hari bersejarah lah 15sept2012

4. never been to genting. xtau nape.. maybe sbb xminat nk main mainan kt atas sane.. and never been to sunway lagoon also... yaaaaaa............

5. i have 2 film camera right now. 1 fisheyes camera yg Am tinggaikn kt sy and 1 da new one.. blue color and i love it so damn much.

6. already jual my D60, entah.. nk sedih2 pn xguna.. dh jual dh pon.. now dont have any camera with me.. just keep on dreaming to get 1 by end of dis year.. tpi xtau lagi... msih suke ambek gambar tpi tue lah.. xde camera yg ohsem dh.. T_____T

7. berangan to get married next year.. dont tell anyone yet!! bhahhahahahahaha... kalau ade jodoh tak kemane.. yer dok??

8. yang terbaru, berangan nk tgk architect xdpt jugak pegi sbb xde bajet already.. so tgh bulan.. and rye bru abes.. xdpt duet rye dh.. so terlepas lagi tgk.. panjang umor maybe dpt tgk gak =) next gonna be russian circle... so? InsyaAllah.. ade bajet aku pegi lah...

9. kaki aku tahap paling manje yg aku penah ade... **mcm lah aku ade byk kaki... bhahahahaha... kaki aku kena cukup rehat.. kalau tau die merajuk.. kejang2 kt jri2 pastu xkasik aku bjalan terus.. so no wedges, no flats shoes jugak.. aku pkai selipar aje lah...

10. and now, aku ade 10 ekor kucing... baby - 6 ekor and yg bangke ade 4 ekor termasuk lah beto kushairy, oyen, coco lee and kimberly a.k.a kim =))


sekian.. aku mcm nk berchite.. so aku chite ajelah.. hahaha...


ps - lepak2 tumblr?? aku pn ade lah.. kate hipster.... =DDD

No comments: