16 September 2012

apa yang baru?

gile tak tau ape yang bru.. org duk meroyan truk dh, iphone 5 dh kuar **belom lah smpai cnie lagi.. skali kuar ngan ipod 5... aku? meroyan jugak lah.. sbb ipod yang kuar kali ni bapak lawa nye.. siap berkaler2 lagi.. selame nie kuar 2 kaler aje.. hitam dan puteh..

ade kaler merah jugak... dis is so so so nice!

aku kan bukan tegar apple product, bile aku nk sgt2 beli ipod nie mcm melanggar tradisi aku yg benci gile ngan ape yang perlu di muat turun and di installkan sbb product dieorg hanye pakai apps dieorg.. so paham2 sndri lah.. aku rse aku suke part bunyian&game aje.. sbb aku penah chite yang aku berkenan sgt2 ngan ipod si wak peng... 

bile pikir2 balik.. aku ralat sbb mase zaman blajar yang dilimpahi duet tiap2 bulan dan xde nk kena beli ape2 aku tak de tergerak langsung nk beli ape2 tok diri sndiri... gewaaaaaaaaaaaaaaaaaamm kpada diri sndri.. pikir2 balik.. mane pegi duet2 tue semua.. rse nk jerit kuat2... sebesar2 F yang boleh... bodoh nye aku time study dulu... baik aku beli gadjet2 sbb aku minat.. tpi aku limpah kan kepada yang lain.. and now???

menyesal dahulu pendapatan... menyesal kemudian geget jari lah bodoh! =DD

xpelah.. wpon aku xde gajet2 canggih.. kwan2 semua dh berinstagram and aku masih bersame2 B-E kesayangan... xde rezeki kali... xpelah, aku kena perlahan2 kayuh kembali.. byk benda lain yg lebih penting... gaji ciput, impian bayangan, tinggi kalah klcc... haha.. rzeki belom nk dtg menimpa aku... =)

ape2 pon keohsemness ipod 5 yang bakal tiba ke cnie buat aku rse nk collect hutang2 lama... hahahahaahahaaaahhahahahahahahahahahahhahahahahaha.... babi kan??



ps - semua angan2 aku dri awal thun tak dpt2 lagi... teruk nye aku... 


No comments: