20 July 2012

puasa already

wooooo... pejam pelik pejam pelik dh 3 kali puase aku berchite kat cnie.. gile lah.. 2 thun yg lepas emo saje.. nk gelak aku bcer entry2 lama.. teruk nye murung aku.. gelap benar dunia mase tue.. melangkah juge aku rupenye.. ingtkan nk duk ade 1 tempat xnk gerak2 kan.. haha!

dan akhirnye 2012 bagi sinar baru insyaAllah.. =)

siape sangke puase kali ini aku bersame kimi.. aku sendri xpenah plan ape2.. maybe puase kali ini lebih meriah dri puase aku yg lepas2.. tpi tetap aje aku xkan dpt puase di awai2 puase.. bhahahahahaha.. xmerase langsung first puase... then ujung2 nk raye aku jdik tukang rase lauk raye jugak.. haha!

xde plan lgi sepanjang puase nie.. maybe akn beli baju raye aje.. and business kueh raye berjalan jugak.. ari tue kak sue kate xnk berniaga tpi jdik jugak.. ade 5 jenis semua nye.. aku jdik tokey ajelah.. ade rzeki lebih boleh beli jam baru.. nk jugak jam raye tahun nie.. hehe.. and kalu boleh nk jugak hp bru... **masih tak berpeluang nk beli hp bru.. =(( xde rzeki lagi...

and puase nie akan jage makan sepanjang bulan puase nie atas menjage kesihatan kimi yg tak brape baik.. so aku pn ikot diet skali.. moge kurus yer.. bhahahahaahaha... and jarang jugak jumpe die dis puase.. takut ekonomi teruk plak time nk raye tue.. dh lah agak tgh blan.. kompom gaji masuk lambat tue.. haiyak!

di kesempatan ini boleh jugak aku nk wish :

**SELAMAT BERPUASE
**NK MINTAK MAAP LAH ZAHIR & BATIN KALU ADE SALAH DAN SILAP
**MOGE PUASE KALI NIE BERKAT SELAMAT DAN DIPERMUDAHKAN, SIHAT TUBUH BADAN SEPJG BERPUASE =)
**TCARE!

lebih kepada xsabar nk bukak puase wit kc... bhahahhahaha... teruk sgt  nie..


ps - semua balik kmpung puase ngan family... xpenah merase jdik ank perantauan.. bhehehehe...

1 comment:

Kc Kasedah said...

alhamdulillah. berkat doa rakan rakan. hahaha okay! kita bukak puasa sama sama mcm dulu laa hahaha :D