15 July 2012

Elly dh kawen dh!


ahad lepas selamat sudah Elly menjdik isteri kepada Aziz.. =) happy for them.. wpon ade ckit aral2 dh nk smpai tarikh tue.. tpi semua nye berjlan lancar di hari kejadian.. aku smpai pagi2 tue kul 8.. Aby dtg ambek and tinggai kan aku kt umah D jap.. sebenarnye mati2 aku ingt elly akan nikah kt mesjid.. bhehehehe... nampak sgt aku lost... majlis nikah patutnye berlangsung kul 10 jdik lewat ckit.. rombongan aziz smpai2 aje.. past2 kan hantaran and all.. aku lari2 g umah elly.. jumpe nuriati as tukang make up and alfon as official photogedix for elly wedding =D

yeah!! yg best aku dpt pegang D7000... sumpah aku xmampu nk beli wey! tpi outcome die mmg best... so aku di amanahkan pegang kamera tue... mase nikah aku ambek gmbr ckit2.. and yg lain serah kan kt alfon..


lepas dri tue.. makan2 and semua bergrak ke Dewan.. kiteorg tggu si elly bersiap.. and aku pn bersiap jugak.. gitu! rombongan aziz stay kt umah d.. dlm kul 12 lebih semua bergerak ke dewan.. aku jdik flower girl bangke ngan si suhada.. haha.. boleh lah.. dh alang2 pkai baju same kan.. aku, D and nana pkai lah baju yg ditempah tue.. cantek jdik nye.. suke!!

majlis berjalan baik... and my kimi jdik deejay merangkap org yg jage pa utk majlis elly.. senang nk bekeje kate org.. semua kenalan2 aje.. hehe.. bersanding dlm kul 145 gitu... and merenjis semua.. makan bradap.. and acara potong kek.. terkilan x try cendol... mencik!
konsider majlis berakhir dgn baik.. kul 4 ptg.. bergerak ke shoot out door.. mmg fun gile aaa... lame aku xikot team alfon outdoor.. and kali nie.. aku plak yg masuk frame.. hahahahahaha... aku xtahu plak aziz tue org nye gile2.. maybe sbb dh out and penat sgt.. masing2 nk gelak2 and hapy! fun.. and sgt2 hapy ari tue..

balik dri kejadian.. aku out terus... penaat wey.. ngan wedges all day.. mcm nk tercabut kaki.. haha.. balik mandi and terus tidu... spend time ngan kimi and all da gilrs mmg best.. and lepas nie turn sape ek?? bhehehehehehehehe...


ps - thanks aby.. melayan aje ape mahu sy!! =) love u..

No comments: