11 May 2012

semuanya #1

chitekan saja semua nya #1

maybe jdik entry paling panjang yg penah jdik kan.. bhahahahaha..

how i wish i can do dis and disappear.................... **sometime with some reason

dalam sebulan 2 nie byk jugak hal yg jdik.. byk jugak fenomena yang jdik kan.. antara nye burger bakar aaa.. gile xpenah try... bhahahahhaa.. org ceruk mane pn duk chite psai burger bakar.. aku pn antara yang terpengaruh jugak lah.. tpi aku crik yang simple2 aje.. xkuase nyah, nk bratur berejam2 pastu tggu lagi berejam2 utk makan burger yang xsmpai 10 minit dh abes...
wpon aku antu makan, aku tetap ade perasaan malas yang menebal utk berusaha smpai mcm tue.. bhahahaha.. byk lagi choice kot... tpi buat yang tegar.. mmg wa salut aaaa =DD

aku malas nk chite pasai bersih..

next, kat opis aku skrg dh leh buat benda2 custom.. dri tshirt smpai leh ke sgala cenderamata.. mug lah, marmar lah button lah ape lah.. ok.. xmau chite pasai keje..

ade ari tue kimi malas nk keje, die bwak aku ngan yunie pekena ayam kampung kt dowtown tue.. terbaik wey.. aku kan mcm rindu2 ayam pop.. jauh plak nk ajak lunch kt kmpung bru, mlm xbukak plak.. so boleh lah.. layan ajelah.. sedap gak aa.. xde aa mahai sgt.. skrg nie kalu free2 and nk tukar selera dri pakcik kapitalis kami dh ade kedai baru aa.. wpon jauh ckit.. tpi berbaloi jugak... murah and mengantok kan.. bhahahaha.. penting!

yang lain2 aku ngah gigihkan kumpul duet tuk beli phone and ke sabah bulan 11.. so byk jugak lah yang aku kena cut2.. mcm nk berjimba tue mmg limited sgt2.. pastu next week dh kena start lah puase sehari 2 ke, seminggu dua ke.. blancekan balik utang2 puase kan.. smbil2 tue leh saving ckit tuk dri sndri.. gaji aku ciput sgt2.. xleh nk simpan byk mcm org lain.. bile ko rmai kawan.. kite automatik akan jdik pelumba.. bukan lah nk truk sgt.. tpi atleast kite nk berjuang ke arah yg same ckit.. ade cite2 ke arah tue, so kumpul duet sndri.. beli sndri ape yg ko nk.. sgt2 berbaloiii.... =)

tekad semangat!!

nk ckp soal atie ke?
jap.. biarlah mase yang tentukan semua nya... atie aku nie dh jadik batu kali.. payah benar nk menerima yang dtg dgn rela.. aku takut menyesal atas ilang nye seseorg.. dan aku takut menyesal membuat keputusan awai2.. aku lebih senang berkawan.. bukan niat utk buat pilihan.. tpi membina serasi dan kenali ati kan.. lebih baik begitu dri gopoh2 dan roboh... **hamboiiiiii ayat ko~

booooooriiiing day..

aku nk update sebulan nye chite pn bosan... sbb idup aku keje aje.. skrg nie dh makin bz ngan keje.. and byk yang aku dh blajar psai keje.. and aku suke plak keje gitu.. dri designer.. bhahahahahahha.. nk mintak keje kerani lah.. mcm comel aje.. =DD



ps - teringat zan mai.. urmm.. mmg xmampu T________T



No comments: