11 May 2012

The Avengers 2012

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... kuar jugak akhirnye mobie nie.. dalam mobie nie aku penah tgk Iron man aje, yang lain2 haram xpenah tgk.. lagi2 Troy, Captain America and The Hulk.. aku minat Spiderman  and Batman.. superhero lain aku xgemar.. lagipon xde sape pn di skeliling aku yang tgk mobie superhero yang lain.. hahaha..

so harapan aku tggi gak aa mase nk tgk chite nie.. biase aa ade byk spoiler alert kt TL ckp org tue mati lah, chite die busan lah.. chite die kureng best lah.. xmcm yang dihajatkan lah.. bhehehe.. and busuk nye mase aku nk g tgk tue kl, damansara penuh gile babi.. jemm saje.. leh aku, kimi, si ila ngan fara pn ikot gak nk tgk dis mobie.. kiteorg decide tgk kt brem mall aje.. bhahahahahaha.. lopek pn lopek lah.. janji dpt tgk.. tpi yerlah kalu ko dh tgk mcm dlm kawasan perumahan.. mmg mcm kemak ckit aa penonton nye.. ngan budak bising nye.. nanges lah, sembang2 lah.. urmmm.. aku bukan xsuke budak.. tpi nie mobie kot.. rate byar same aje.. tpi mmg xpuas aaa dgn gangguan2 yang patut nye leh elak kan.. patut nye mobie xyah kasik aa budak bwah 6 masuk.. trase RUGI tiket aku bayar 12 dgn mobie berlatar blakang suare budak2..

chite die :

lawak aa.. mase ade Ironman and The Hulk, bhahahahaha... tibe2 aku trase nk tgk semua mobie The Hulk nie..  dieorg berkumpul sbb tibe2 org dri langit dtg nk serang org bumi... chite mmg xlogik aa.. dh kate pn superhero.. itu sndri pn xlogik mcmane plak idea2 yang lain2 kan... dat Captain Amerika sumpah old skool and kacak abes.. hehehe.. aku terkesima kejap tgk muke ensem die penuh 1 screen... =DD

part berckp pn boleh tahan byk aa.. sbb dieorg nk terangkan 1-1 ape yang dh jdik.. akan jdik and ape akibat die semua... tpi boleh lah.. die selang2 ngan lawan and lawak semua.. lengkap lah.. xde aa mendatar aje kan..

nice.. wpon rmai yang ckp chite nie kureeng ckit.. tpi aku suke lah.. lain ckit aa dri chite2 yang aku tgk and suke tgk kan.. tpi Battleship menang lagi aa dri chite nie.. honest!

mcm nk tgk balik.. tpi malas lah.. chite Safe and chite yang Jonny dep berlakon pn nk tgk jgak.. baik spend duet utk chite yang belom tgk.. hehehehehe..


ps - thanks =)

No comments: