23 April 2012

mcm nie lah...


mcm nie lah..

kalu ko xsuke org mengata, ejek2, sindir mindir, kutuk blakang, even tepek tepat ke muke ke

ko jgn buat mcm tue kt org....

aku tau twitter medan utk tibe2 menjdik se LOUD mungkin @ se SHOW OFF mungkin

tp berpada2 lah.. dh byk kali jdik...

pom pang pom pang kt TL.. kate itu ini.. taip mcm2.. bile org bidas, org pangkah.. kuar lah statement :

"eh, aku xkate kt sape2 pon"

"eh.. aku main unmention ngan my fren lah.. nape semua trase nie"

"eh, twit td random aje.. jgn lah trase.. kite gurau aje"

and what ever fucking alasan pon.. ini medan mmg UNTUK BACAAN FOLLOWER..

and sape2 leh terase

sape2 leh ambek kesah

sape2 leh tibe2 bersuare

so kalu xnk kena tembak, xnk kena maki tibe2..

jage lah bahase... elehhh... kate "bahase jiwa bangse"

tahi lahh~



ps - kena mcm aku yg suke ambek mudah xpe jugak.. yg bukan mcm aku nie.. xnk konsider ke? dan ko plak mcmane? xkesah??

No comments: