18 February 2012

kalu lah itu aku...

aku ke sepital jumaat lepas.. dapat juge aku menjenguk Ecah yang ditahan akibat saspek denggi.. aku bekfest ngan D dulu seblom pegi tue.. and bergerak ke HKL..


smpai2 aku mintak no wad, die kate 28.. aku masuk dlm wad.. oh selesa jugak.. bilik ade dlm 2 org aje.. ade air cond and yang agak selesa... crik2 die xde... call and tanye balik.. rupenya die duk wad 23.. masuk dlm tue aku terus sebak.. T________T

oh mai..

die duk wad kelas 3 kot.. aku xpenah duk spital mane lah aku tau.. tpi sedih nye.. aku menahan air mate bile tgk die.. ngan air yang tercucuk kt tangan.. ngan katel yang sebegitu rupa, urm.. selesa tue mmg jatuh no 18.. aku cube meletak kan aku di citu... agak2 mcmane lah aku menanggung nye.. maybe atas musim yang tidak menentu nie, pesaket makin banyak.. and dieorg xtertampung kan.. smpai tempat tue sgt2 sempit dgn katel yang byk..


aku tidak nak merungut lagi..

Tuhan xpenah duga aku dri segi bgini... Alhamdulillah!! aku xtau mcmane aku, mmg aku akan nanges 24jam ngan ketidak selesaan itu.. dgn saket nye.. and aku rase aku bukan makin baik, tpi makin saket bile aku masuk sepital mcm tue.. hospital selayang nmpak ok lah, maybe sbb bru lagi kan..

aku mendoakan ecah lekas sembuh, and kluar lekas2 dri wad 23 tue.. oh Tuhan, sembuhkan sahabat ku.. sembuh kan die sepenuhnye.. berikan die kesihatan yang baik.. berikan die kekuatan antibody sbb die asyik saket aje.. entah brape kali die dh stay kt spital tue...

and buat sexy ku, family, rakan rapat, family dewa ku semua... moge kalian berade dlm keadaan sehat2.. terus kekal sehat and jage kesihatan..
lagi2 dengan cuace yang tidak menentu nie.. aku pn teruk jugak last week.. nasib aku mampu bertahan... =)


ps - cepat sembuh tau cah!

No comments: