18 February 2012

ho liaw

ptg jumaat?

pesta pojok lah.. hahahahahahahahahahahahaha.
aku kalu teringat balik situasi smlm.. ape ke truk benor aku gelak... xberhenti gelak dri smpai ke gerai pojok tue smpai lah balik..

kedai pojok tue jual mcm ayam penyet jugak lah, ade lele and burung puyuh.. aku dh xdpt nk makan dh.. sbb dri pagi aku dh all out makan ngan D, dri bekfest smpai lah ayam pop.. haha.. dpt jugak aku melawat sahabat ku wakpeng.. lame benar tidak ketemuk same die..

yang menarik skali kt kedai Pojok tue, air joss die.. sedap gile.. sbb rase vitagen! and aku leh minum dlm kuantiti yang banyak... and murah jugak.. 1 gelas besar bru 1.50hengget... muraaaahh!!
aku minum 2 gelas smlm.. haha...

sembang, bahan, twit!! ni lah kena dieorg~

dcide nk g karak-ok ngan nik, kimi, amert and salman.. tp xjdik.. kimi ajak lepak Murni aje kt sunway.. duk lah kiterog bahan membahan masing2.. aku pon terpalit same jugak.. jebon betoi.. twitter and sembang smpai pening.. gelak xyah chite aa, smpai xckup nafas aku gelak.. haha..

bile smpai si stopa lagi teruk.. Farid and kawan die smpai.. aku dh agak2 rabak.. penat jugak aa, aku dri pagi melepek kot.. smpai kul 3 gak aa... yunie g jamm ngan last minute and yazer saje2 jamm ngan budak2 die.. so aku di tinggaikan ngan budak2 nie.. haha..

thanks yunie, yaser, and dri geng amert and kimi... mmg korang sengal ubi..
thanks sexy =)



ps - bile lagi nk jumpe? me mish u...

No comments: