01 February 2012

idea dri otak

dh lame kan aku x berchite pasai perihal sekeliling.. sbb kadang2 hujah aku sensitip.. hujah aku kasar.. takut salah smpai.. aku malas benda jdi isu, sbb aku xsuke drama.. haha!

lagipon bile di twitter dgn 140huruf yang dibenarkan aku leh smpai kan 1 maksud mudah... forward.. maybe aku dh terbiasa melepaskan terhad.. bile nk berhujah berjela aku jdik buntu..

padahal ade saje idea2 yang aku nk sembang kt cni.. maybe atas kekangan mase + aku yang pemalas, benda tue jdik basi @ mati dalam pale aku.. hahaha..

aku balik2 cite pasai band ape pepom, band ape dtg bulan brape.. tiket brape.. kt mane... leh pegi ke x... ajak2 kawan  pegi.. bhahahahhahaa... topik hangat utk 2012 adelah :

BAND APE LGI YG NK DTG?
aku berangan Coldplay! =DD

BILE KAU NK KAWEN?
aku xnk kawenn aaa... tolongg aaaaaaaaa...

JOM MELANCONG, MANE BEST EK? XNAK AA DLM MALAYSIA..
alaaaaaa.. aku xleh kluar negare T_________T

2012, MOBIE APE KO TGGU?
Spiderman n Batman ofcoss **bcer wit C

APE NO BBpin KO?
jap...... ape ek.. xhengat wey..

KO XNK TUKAR KEJE KE DEKAT NGAN UMAH?
sape xnak, tggu aa ade rzeki adelah

SO DH OK KE?
hah? xpenah! =)


ps - cukuplah... aku nk chite panjang psai cinta nanti... dri mata aku, dri atie aku =) miss u muffin...

No comments: