01 February 2012

bertuah nye sy

=)
selamat hari wilayah.. **perlu ke aku wish here.. bhahahahahaha... aku ingtkan malas nk kuar umah, nk golek and tgk Glee all day tpi aku kuar jugak, D nk makan Zan Mai and Manap super busan di umah..
so siap2 and manap ambek.. yeah!
ke Low Yat aje, sbb Zan Mai dh bukak 1 cawangan baru kt citu kan.. kena TRY wey.. serius!! sedap gilak sushi die.. and skrg nie mase menaip pon aku duk terbayang2 kan enak nye sushi.. damn!

AND
yang penting.. aku terserempok ngan sape?
TARAAAAAAAAAA!!



mase lalu aku mmg dh ternampak.. tanye manap "tue mcm buah atie aku, tue buah atie aku kan?" bhahahhahahaha.. manap melayan, aku panggil D sbb aku mmg segan bab2 nk tegur org nie.. and ambek gmbr =DD **mengigil...

i dont care, aku dh lame kot minat die.. asyik tgk dlm tb aje.. and akhirnye dpt jumpe... weeeeeeeeeeee...
thanky =)


ps - boleh x aku rase nk demam skrg nie?? =p

No comments: