02 December 2011

Tribute to Zuri

Tuhan datangkan dugaan dalam mcm bentuk, kalu aku merungut pasai dugaan yang datang musti kena marah ngan mama @pon sape2 lah yg dengar rungutan aku tue..

aku hanye berckap melepas kan rase atie, kadang2 aku ckp mcm org dh ilang pedoman kata mama, mcm aku dh diambang keruntuhan akhlak pon ade.. tpi aku masih waras utk menjalani idup normal dan menjdik senormal yang boleh..

nie lah Zuri

and skrg nie member aku, Zuri sedang diujikan Tuhan.. die ade kanser dalam perut after baik dri kanser dibahagian lain... sumpah aku terkejut beruk, sbb zaman2 kolej die nmpak sehat.. berambut panjang, cantek aje ke kolej... suke sakat die sbb die antara junior aku kt kolej.. kiteorg pon ade lepak skali semua.. and die jugak lincah di gig.. tp skrg.............. T________T

aku bukan xnk tgk ko zuri, tpi aku xsanggup menanges depan ko.. aku xnk ko sedih lagi... Manap, Rin and Afif dh g tgk die last week.. and aku x berpeluang lagi nk menjenguk beliau.. maybe aku xkuat utk itu...
aku dgr die dh kurus benar, seakan tak berdaya melawan, tp aku tau ko kuat Zuri.. and skrg ko kena start kimo balik...

aku mendoakn ko dri kejauhan nie Zuri, moge lekas sembuh... muge boleh kembali aktif normal sperti dulu... wpon dh lepas kolej kiteorg dh xlepak skali, tp aku ade aje sembang2 ngan die kt twitter and FB.. lepas dri die makin saket then die dh kurang on9... so semua update kt FB, ade kawan2 yang dh melawat update kt FB semua psai die.. semua mendoakan kamu lekas sembuh Zuri, T_____T


aku, acad (yg depan skali), rin (kanan skali), afif (tgh),afiq afiq, wan baik, manap semua
mendoakan kesembuhan ko zuri, tcare...
maybe aku plan 1 trip skali lagi tuk mlawat ko, aku kuat nk jumpe ko... jgn lupe makan ubat.. =)


ps - sungguh aku tak sekuat kamu zuri... T_____T **berckp psai Zuri musti nk bergenang air mate... 

No comments: