02 December 2011

hate hate #14

benda paling anoying skali dalam bas @ train

aku nie kadang2 nye  lah menyampah smpai nk trun dri bas and naik bas lain.. bhahhahahaha... sampai tahap tue lah punye anoying ngan makhluk2 pelik yang naik bas nie..

1. ckp kt tepon spesis ckp kuat2
eeeee... xperlu kot ko nk berchite 1 bas.. xpaham aku nie kenape ko nk kena ckp kuat gile smpai 1 bas dgr ape ko ckp.. dh pandang2 xpaham, smpai ari tue ade akk tue sound tepek aje.. "bising gile ko nie, xleh ckp slow2 ke" tpi aku  rse die xpaham pon ape akk tue ckp, sbb die bukan org cnie pon.. bhahahahahhaa... yg penting die ckp feeling kuat nk mampus pon bukan nye kiteorg paham.. jebon!!

2. sembang dlm bas @ train, berdua tp mcm berckp dgn semua org dlm bas tue
sial x? bersembang berdua aje, tp drebar bas tue pon dpt dgr gak ape die sembang... aku tau lah bas @ train tue bukan library yang stok kena senyap aje.. tpi tolong lah respect ckit org lain... tambang bayar harge same aje kot.. xde timbang rse ke.. aku xnk tau pon ape ko sembang, smpai aku dh psang MP3 abes kuat pon aku dgr lagi suare ko... eee...

3. kalu naik bas tekan loceng xnk 5-6 kali plak
selalu jdik kalu suasan bas bising, pastu stok warge2 emas aa slalu xdgr loceng tue dh bunyik... then tekan lagi, lagi, lagi dan lagi... kalu aku drebar bas aku saje aje lajak tempat trun padan muke ko.. bhahahhhaha... anoying ok.. kalu loceng yg bunyik mmg ciput tue aku xkesah lagi.. tpi loceng stock bunyik kuat gile pon ko leh tekan byk kali, ko yang pekak ke drebar bas nie yang pekak wey... urrrrm...

4. mesin tng bru
kan dh tukar sistem baru dh, skrg semua pkai token tue xpon pakai tng... promote bagai nk rak... tp sistem ape die pakai aku tau... slow mampus kot.. pastu mesin tue mmg xlogik langsung... 2-2 belah boleh jalan, tp sane nk masuk sni nk masuk last2 mmg bergaduh aa kat mesin tue... aku slalu mengalah aje, mlas nk berebut2 ngan org xde atie perut.. nmpak aku sorang aje yg nk lalu pon bukan nk kasik... lantak mati ngan ko, tggu lah org yg trun ade lah dekat 30 org bratur panjang tue lepas dulu bru aku lalu kan... lantak lah.. kt citu mmg semua org langsi2, aku benci gile kot, xde adab, xde timbang rse langsung...

5. bas aku, suke atie lah.. aku bayar..
bhahahhahahhaha... sial x kalu time2 ujan, berpekam dalam bas.. pastu ade lah org nie.. pkai kasut.. kan dh basah2 ok, bukak kasut... bukak stokin semua pastu biar aje bau2 tue meresap dalam bas... syiokk x??
adeeee wey... aku nk muntah tgk kelakuan nye... perlu ke ko bukak kasut, bukak stokin semua... wek!!
pastu dh smpai kt umah ko leh sarung balik dat stokin and kasut... mmg muntah darah loor perangai sesetgh org nie..


panjang nye entry aku nie... tp entah lah... aku kdang2 dtg setan aku... aku jdik se self fish mungkin dalam train @ bas... menci sbb aku aje yang mengalah org lain mcm tahi... lantak..
buat baik berpada2.. sudah!
xde ape2 makne pon, semua tetap same aje..


ps - ade cadang2 nk tukar keje nie~


No comments: