20 December 2011

belom ade jiwa

emosi aku sedikit teruk dis week... maybe dri menghitung ari2 nk bulan mengambang lagi... urm.. sperti biase ia seakan2 membunuh aku scare snyap bile rindu ini dtg membuak2 padahal aku baik2 shaje..

bile pada ia nk dtg, rindu nie mcm mengile... rindu nie leh buat sawan tarik..
tp aku gagahi jua
melangkah biase...

maybe teman2 TL aku xpenah sunyik
xpenah lupe membuat aku gelak dlm duke
aku mule selesa menhujahkan, melepaskan gelodak ati
wpon bukan selepas nye manusia lain.. heeee.. =)

Thanks buat yang membacer blog emosi kentang ini, "kamu tau lah aku berckp dgn sape".. terima kaseh menjengah sesaat 2..

lepas emosi aku stabil kelak, aku nk bicare psai ari bahagia ku...

tunangan ku org bunian.. bhahhahhahaahhaha.. shial dow~



ps - aku asyik bukak entry twitot aje kan... syiok ke? =DD


No comments: